سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

بیست و دوم اسفند ، روز بزرگداشت شهدا است . در چنین روزی در سال 1358 هجری شمسی حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی بنیاد شهید انقلاب اسلامی را به وجود آورد و از آن زمان این روز به " روز شهدا " معروف گردیده و وفاداران به انقلاب و نظام اسلامی از شهدای گرانقدر میهن که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) چشم و چراغ ملتند تجلیل می کنند.

 

ما نیز ضمن یاد آن سرو بخون خفته های میهن و سبکبالان وادی نور و گرامی داشت مقام و منزلت آنان ، با ارائه چند حدیث کوتاه در باره شهید ، نسبت به آن دلاورمردان جاوید ادای احترام می کنیم : 

1) قال رسول الله صلی الله علیه و آله : یعطی الشّهید ستّ خصال عند اوّل قطره من دمه : یکفّر عنه کلّ خطیئه ویری مقعده من الجنه و یزوّج من حور العین و یؤمّن من الفزع الاکبر و من عذاب القبر و یحلّی حلّه الایمان.

یعنی : رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود : 1- با اولین قطره خون او تمام گناهانش بخشیده می شود. 2- جایگاه خود را در بهشت می بیند. 3- از حوریان با او ازدواج می کنند. 4- از وحشت بزرگ روز قیامت در امان می باشد. 5- از عذاب قبر ایمن است. 6- به زیور ایمان آراسته می گردد.(کنز العمال، ج4، ص410، حدیث1152)

 2) سُئل النّبی صلی الله علیه و آله : مابال المومنین یفتنون فی قبورهم الّا الشّهید؟ فقال : کفی ببارقه السّیوف علی راسه فتنهً.

یعنی : از پیامبر اکرم سوال شد : چگونه است که همه مومنین در قبر مورد سوال و امتحان قرار می گیرند مگر شهید؟

حضرت فرمود : امتحانی که در زیر برق شمشیر داده است، برای او کافی است.(کنز العمال، ج4،ص407، حدیث11138)

 3) قال رسول الله صلی الله علیه و آله : یشفع الشّهید فی سبعین من اهله.

یعنی : پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود : شهید هفتاد نفر از بستگان خود را شفاعت می کند.(کنز العمال، ج4، ص401، حدیث 11119)

 مناسب است در این جا مروری بر گزیده های سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله تعالی ) درباره شهید و شهدا که در مناسبت های مختلف بیان فرموده اند ، داشته باشیم :

 شهید جانش را فروخته و در مقابل آن، بهشت و رضای الهی را گرفته است که بالاترین دستاوردهاست. به شهادت در راه خدا، از این منظر نگاه کنیم. شهادت، مرگ انسانهای زیرک و هوشیار است که نمی گذارند این جان، مفت از دستشان برود و در مقابل، چیزی عایدشان نشود.

-----------------------------

 شهدا، علاوه بر مقامات رفیع معنوی، که زبانها و قلمها از توصیف آن و چشم و دلها از مشاهده آن ناتوانند، مشعلدار پیروزی و استقلال ملتند و حق بزرگ آنان بر گردن ملت، بسی عظیم است.

-----------------------------

 پرچم عروج انسان به بام معنویت که امروز در گوشه و کنار دنیا برافراشته می شود، در حقیقت پرچم امام ما و شهیدان اوست. آنها زنده اند و روز به روز زنده تر خواهند شد.

 ------------------------------

من اکنون به پدران و مادران، همسران و فرزندان، خواهران و برادران و دیگر کسان شهدای عزیز و جانبازان و اسراء و مفقودین درود می فرستم و اعلام می کنم که آنان در رتبه و شان معنوی، بلافاصله پشت سر عزیزان فداکار خویشند.

 ( بر گرفته از سایت " شناخت رهبری " به نشانی http://leader-khamenei.com/home.html)

 

 

 


ارسال شده در توسط سید تقی واردی

کشور مظلوم فلسطین و شهر بیت المقدس و مسجد الاقصی سال های سال است که در اشغال رژیم ساختگی اسرائیل قرار گرفته و زندگی بر اهالی این سرزمین و ساکنان اصلی آن بسیار سخت و توان فرسا شده است.عده کثیری در این شصت سال اخیر کشته ، عده زیادی زخمی و از کار افتاده و عده بی شماری آواره و در کشورهای دیگر و در اردوگاه های آوارگان زندگی می کنند و آن هایی که در داخل باقی مانده اند زندگی سخت و ملالت آوری را تجربه می کنند و در واقع در زندان های دستجمعی زندگی می نمایند.

    راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک / عکس:عادل عزیزی

اعتراضات و قیام های مردم بی پناه بخاطر پشتیبانی ابرقدرت های فاسد و ظالم از رژیم صهیونیستی به جایی نرسیده و موجب سخت گیری بیشتر این رژیم سفاک نسبت به ساکنان بی پناه گردیده است.

سران فاسد کشورهای عربی که در تعصب و تکبر شهره آفاقند تا کنون هیچ کاری برای این مردم مظلوم و محروم انجام نداده اند و حتی با اشغالگران همنوایی بیشتری دارند تا با این مردم ستم دیده.

هیچ نقطه امید بخشی باقی نمانده بود و دشمن صهیونیستی در اوج قدرت و استکبار در حال بلعیدن فلسطین بود که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به وقوع پیوست و شعار « امروز ایران ، فردا فلسطین » از بطن نهضت اسلامی ایران طنین انداز و موجب نگرانی و وحشت صهیونیست ها گردید.

امام خمینی (ره) ، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران  پس از تثبیت نظام اسلامی در کشور ، برای رهایی فلسطین از چنگ غاصبان ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را « روز قدس » اعلام نمود و از آن زمان تا کنون چنین روزی گرامی داشته می شود و جای بسی خوشحالی و شگفتی است که چنین گرامی داشتی نه تنها بخاطر گذشت زمان کم رنگ نشده ، بلکه پُر رنگ تر و گرم تر نیز گردیده و هر سال کشوری از کشورهای اسلامی و جمعیتی بیشتر از سال پیش و حتی ملت های غیر مسلمان به این جمع می پیوند.

در اوایل تنها کشور ایران چنین روزی را گرامی می داشت ، ولی سال های بعد یکی بعد از دیگری اضافه شدند و این اواخر کشورهای اشغال شده عراق و افغانستان نیز افزوده شدند .این روند ادامه خواهد داشت تا روزی که شاهد آزادی فلسطین از اشغال صهیونیست ها باشیم.الیس بصبح قریب!

پرچم این نهضت جهانی در دست جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف و بیدار این مرز و بوم به رهبری آیت الله خامنه ای است.اگر سران بی عرضه و بی کفایت برخی از کشورهای عربی که جز ننگ و عار چیزی برای خود و کشورشان باقی نگذاشته اند و بجای کمک و یاری رسانی فلسطینیان ،با آمریکا و اسرائیل تبانی کرده و جلسه و اجلاس و مجلس می گیرند تا صدای مظلومیت فلسطینیان را خاموش کنند ، مردم هوشیار ایران با زنده نگه داشتن روز جهانی قدس  تمام خواب و خیال های رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و سران بی کفایت عربی را نقش برآب می نمایند.

زنده باد مردم ایران که در تمام سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، در چنین روزی با زبان روزه راهپیمایی کرده و انزجار خود را با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار اعلان می دارند و زنده باد ملت فلسطین به ویژه مردم مجاهد غزه که در سخت ترین و شدیدترین ظلم های دشمنان و غاصبان ، مقاومت کرده و راه نهضت و جهاد را ادامه می دهند.انشاء الله پیروزی نهایی نزدیک است.  

           


ارسال شده در توسط سید تقی واردی

قال الله تبارک و تعالی :  الذین یفسدون فی الارض و لایصلحون .

بار دیگر ماشین جنایت و فتنه انگیزی استکبار جهانی به سرکردگی مثلث شیطانی آمریکا ، انگلیس و اسرائیل با کارپردازی و عملگی خائنان و مزدوران وهابی و مرزنشین بلوچستان به کار افتاد و دیوانه وار به مقدسترین مکان مذهبی مسلمانان ، یعنی مسجد و آن هم مسجد جامع شهر بزرگی چون زاهدان هجوم آورد و با انفجار انتحاری بمب و مواد منفجره صدها نفر از مومنان خدا جو را به خاک و خون کشید. در این عملیات غیر انسانی و جنون آمیز قریب به 30 نفر از مردم کشور ما شهید و بیش از 300 تن از آن ها زخمی شدند .

وهابیان بدمسلک و شیطان صفت بدانند که چنین عملیات خائنانه ای نه تنها موجب تفرقه و اختلاف شیعه و سنی نمی گردد که موجب اتحاد و اتفاق بیشتر آنان خواهد شد و چنین خوش رقصی های شما بربری مزاج های متعصب باعث می شود که حتی هم طایفه و هم مذهبانتان نیز شما را طرد و تنها گذاشته و برای همیشه شما را پشت و لعن و نفرین کنند و عملیات ضد بشریتان را محکوم کنند.

 ببینید نخستین کسانی که این عملیات را محکوم کردند ، علما و روحاینان سنی مذهب بلوچستان بودند که با دور اندیشی و موقعیت شناسی صف خود را از شما و سایر دشمنان این مملکت جدا کردند و در نتیجه شما از این پس نزد هیچ کسی آبرو و جایی ندارید و در نزد اربابانتان نیز هرگاه تاریخ مصرفتان تمام شود به زباله دان تاریخ و سطل آشغال و کثافات ریخته می شوید.

گرچه دلارها و پول نفت کشورهای حامی وهابیت شما را سرمست و دیوانه کرده ولی آیا تا کنون هیچ فکر کرده اید این هایی که مورد تعدی تجاوز غیر انسانی شما قرار گرفتند چه کسانی بودند؟

برای اطلاع بیشتر از شاهکارتان بروید اسامی آنان را از سایت ها و شبکه ها بخوانید ببینید چه کسانی بوده اند ؟

آن ها مردم همین کشور ما بودند، مردان و زنان ، کودکان و بزرگ سالان ، فارس و بلوچ ، شیعه و سنی که برای خواندن نماز و دعا در مسجد جامع جمع شده و متاسفانه مورد بی مهری و جنایت شیطانی شما دشمنان خدا و خلق خدا قرار گرفتند.

بی تردید وهابیت جنایت پیشه تاوان این خوش رقصی ها را خواهد داد و روزی از دست ملت های بیدار و خداجوی ایران و سایر ممالک اسلامی چنان سیلی خواهد خورد که هرگز نتواند از جایش برخیزد و استکبار هم نتواند کاری برایش انجام دهد. وسیعلمون الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

            

ضمن تسلیت این فاجعه بزرگ به ساحت مقدس منجی عالم بشریت ، حضرت حجت بن الحسن (ع) و نماینده صالح وی حضرت آیت الله خامنه ای و تمام خانوادهای داغدار و ملت شریف و صبور ایران اسلامی ، از روحانیان و علمای اهل سنت به جد می خواهم نه تنها این فاجعه را محکوم ، بلکه به صراحت فتوا بر تحریم عملیات ضد بشری انتحاری و مهدور الدم بودن عاملین و آمرین آن ها داده و هرگونه کمک و پشتیبانی آن ها را تحریم و تکفیر کنند .

 هم چنین از مسئولان امنیتی و انتظامی کشور ، به خصوص دست اندرکاران استان سیستان و بلوچستان درخواست دارم که با شهامت و درایت هر حرکت فتنه آمیز را در نطفه خفه و استکبار و عوامل منطقه ای آن را با یأس و سردرگمی مواجه نمایند و ملت شریف را از دست بدخواهان و خائنان بد مسلک و حیوان صفت رهایی بخشند.اللهم عجل لولیک الفرج .

             در تصویر زیر حضور شورانگیز مردم زاهدان در تشییع جنازه شهدا را ملاحظه فرمایید:

      تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در زاهدان

در ادامه مطلب می توانید تصاویر دیگری از این مراسم بزرگ و دشمن شکن را مشاهده فرمایید.ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط سید تقی واردی

ملت ایران یک ملت بیدار و هوشیار و با انگیزه ای است که از تمام جهات همانندی در بین سایر ملت ها ندارد.ملتی که با صبر و پایداری خود مشکلات و تنگنا ها را پشت سر می گذارد و به سوی هدفی معین و متعالی به پیش می رود.

در همین چند ماهه اخیر ، به ویژه در همین روزهای دهه سوم بهمن ماه امسال حضور مردم در راهپیمایی ها و در مراسم های مذهبی نشانده پویایی و سرزندگی در مسیر پُر پیچ و خم رندگی آنان است که در هیج جای دنیا نظیری ندارد.

حضور مردم در مراسم اربعین حسینی و سپس حضور میلیونی آنان در راهپیمایی عظیم و بی نظیر 22 بهمن ( سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ) و دو روز بعد حضور در مراسم 28 صفر و عزاداری و دسته روی مردم به مناسبت رحلت رسول خدا (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و آن گاه حضور در مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در آخرین روز صفر آن قدر چشم گیر و با عظمت بود که جهانیان را مات و مبهوت کرده است که این ها چه ملتی اند که خستگی نمی شناسند و برای آرمان های خویش تا پای جان ایستاده اند.

مردم ایران از روزی که احساس کردند دشمنان نظام به بهانه انتخابات می خواهند گزندی بر کشور و نظام مقدس وارد کنند ، حساس تر شده و حضور خویش در تظاهرات ضد استکباری را شدت بخشیدند و چنان مشت محکمی بر دهان دشمنان بیرونی و وابستگان درونی آنان زده اند که آنان را به کلی مایوس کرده اند.

 

مدیران و مسئولان کشور بدانند که این ملت بی نظیر و بی مانند است. باید قدر آنان را بیشتر بدانند و در شان و منزلت آنان خدمت کنند.

البته نقش اصلی در پویایی و سرزندگی این ملت را رهبریت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارد . رهبری امام راحل ، حضرت امام خمینی (ره) در دهه اول جمهوری اسلامی و پس از وی جانشین بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله تعالی ) در دهه دوم و دهه سوم نقش بی بدیلی بر عهده دارند که بی تردید اگر نظام جمهوری اسلامی به روش ولایت فقیه در این کشور برقرار نمی شد هیچ گاه چنین موفقیت ها و رشد های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در کشور به دست نمی آمد.

بدین لحاظ ، هم از مردم قهرمان و هم از رهبریت نظام جمهوری اسلامی ایران باید تشکر کرد و زندگی در چنین زمان و در بین چنین مردمانی را باید افتخار دانست و حق شناست.


ارسال شده در توسط سید تقی واردی

22 بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره ) بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است و در این روز دوستداران و حامیان انقلاب به راهپیمایی و شادمانی و بدخواهان و دشمنان به سوگواری و فتنه انگیزی می پردازند.

                                    

 

در این 31 سال گذشته مردم حق شناس و خداجوی ایران با راهپیمایی های عظیم و میلیونی خود و اظهار شادمانی و خرسندی در این روز بزرگ به یادماندنی دشمنان انقلاب و بدخواهان را دلسرد و نا امید کردند و با رفتار و گفتار خویش مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

ولی به خاطر اغتشاشات امسال ضد انقلاب به بهانه انتخابات ، دشمن دایمی ملت ایران یعنی آمریکا و صهیونیست ها مقداری امیدوار شده و دایم به فتنه گری و آشوب انگیزی مشغولند و برای هر فرصتی برنامه و نقشه ای جدید در چنته دارند و مزدوران و غافلان را در برابر نظام قدرتمند جمهوری اسلامی قرار می دهند.

بی تردید برای 22 بهمن امسال نیز طرح و نقشه فتنه انگیزانه ای دارند و در صورتی که مردم غفلت کنند زهر خود را می ریزند.بنا براین هوشیاری ما برای مقابله و خنثی کردن نقشه های دشمنان باید دو چندان باشد و فتنه را از هر گوشه ای که بر خیزد باید در نطفه خفه و مجالی به دشمن زبون ندهیم .

بر مسئولان امنیتی و انتظامی لازم است پیشاپیش جاسوسان ، خائنان و مزدوران اجنبی را شناسایی و دستگیر و به اشد مجازات برسانند.

اما بر ما پیروان آن پیر فرزانه و سفر کرده ، یعنی حضرت امام خمینی ( قدس سره ) و رهروان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نیز لازم است با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی سراسری 22 بهمن مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی زده و با رفتار و گفتار خویش دوستان را شاد و دشمنان را مایوس کنیم.

زیرا این یک آزمون بزرگ دیگری است که در برابر ملت قرار گرفته است. آزمون حمایت از حق و حقیقت و یا بی خیالی و بی تفاوتی در جنگ بین حق و باطل و یا خدای نکرده حضور در جمع نامحرمان و دشمنان انقلاب!


ارسال شده در توسط سید تقی واردی

مردم مومن ، صبور و انقلابی ایران هنگامی با خبر شدند تعدادی از اغتشاشگران در روز 16 آذر ( روز دانشجو ) در تهران به تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله تعالی ) جسارت و عکس ها را پاره کردند ، بسیار شگفت زده و خشمگین شدند و برای ابراز انزجار و نفرت خویش از این عمل سفیهانه ، بار دیگر به خیابان ها ریخته و یک صدا محکوم کردند.

شگفتی آنان بدین جهت است که تمامی ملت ایران ( اعم از جناح ها و احزاب سیاسی و اقوام و طایفه های زبانی و نژادی ) امام خمینی (ره ) را منجی خود دانسته و همیشه ممنون دار وی می باشند و هرگز تلاش بی دریغ وی در سرنگونی حکومت استبدادی پادشاهی پهلوی را فراموش نمی کنند و بدین جهت هیچ گاه تصور نمی کردند که عده ای جسور و شارژ شده از سوی بیگانگان دست به چنین کار احمقانه ای زده و به تصویر آن حضرت و رهبر معظم انقلاب که به راستی ادامه دهنده راهش هست جسارت کنند.

                            

اما خشم مردم بدین جهت است که شکست خوردگان سیاسی و برخی از ناکامان انتخابات ریاست جمهوری و بُریدگان از ملت در پشت چنین جنایت هایی پنهان و از دشمنان نظام و عناصر ضد انقلاب ( خواسته یا ناخواسته ) پشتیبانی کرده و با بهانه های بنی اسرائیلی زمینه  چنین هنجار شکنی را فراهم می کنند.با این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها آنان را به اندیشه وری ، متانت ،  بصیرت و خویشتن داری توصیه و نصیحت کرد ، با این حال هنوز پند نگرفته و به راه خصمانه خویش ادامه می دهند و با حرمت شکنی ، ناهنجاری و نقض قانون بر طبل ناسازاگاری و ناامنی و التهاب جامعه اسلامی می کوبند.اما زهی خیال باطل و خواب تعبیر نشدنی !

مردم از دشمن قسم خورده انقلاب و نظام ناراحت نیسته و شکوائیه ندارند ، چون آنان را دشمن خود و در برابر نظام خود می بینند و اقتضای دشمنی آنان ستیزه جویی و دشمنی است و بیش از سی سال است در برابر تهاجم ناجوانمردانه آنان ایستادگی و مقاومت می کنند ، ناراحتی مردم از کسانی است که خود را خودی و انقلابی و پیرو امام راحل (ره  ) دانسته ولی آب به آسیاب دشمن می ریزند. نان انقلاب و نظام را می خورند ولی شمشیر دشمن را در دست دارند.نام امام (ره ) را می برند ولی برای شکستن نام و راه وی با دشمن وی هم داستان شدند.

گرچه در سال های گذشته ، این دسته از بریدگان ملت خود را انقلابی جا زده و برای خویش اعتبار و احترامی کسب کرده بودند ، ولی امروز نه تنها هیچ اعتباری نزد مردم ندارند ، بلکه بالعکس مردم آنان را سپاه پنجم دشمن و پیاده نظام اجانب و مواجب گیران استکبار می دانند.

                        

بدین جهت حق دارند پس از شنیدن خبر جسارت اغتشاشگران و مواجب بگیران استکبار به ساحت امام راحل (ره ) و رهبر معظم انقلاب به خیابان بریزند و یک صدا فریاد زنند : راه امام خمینی را تا نهضت جهانی حضرت مهدی (ع) تداوم می بخشند.

بی تردید همین کار را هم خواهند کرد و هرکسی مزاحم راه آنان شود ( در هر مقام و موقعیتی که باشد ) از سر راه خویش بر داشته و جاده انقلاب را صاف خواهند کرد. همان گونه که در این سی سال چنین کردند و به همگان نشان دادند. مردم با هیچ کسی هم رودربایستی ندارند!

دیروز شاهد بودیم که تمامی اقشار ملت ، اعم از روحانیان ، دانشگاهیان ، زنان ، جوانان ، اصناف و بازاریان در هوای سرد آخر پاییزی ، پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در این خروش مردمی شرکت نموده و وفاداری خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب را اعلام و ابراز نمودند ، تا درس عبرتی باشد برای آنانی که عزت خود را در بُریدن از انقلاب و مردم ایران و پیوستن به اجانب و بیگانگان می بینند!


ارسال شده در توسط سید تقی واردی

بار دیگر دست جنایت کار صهیونیسم و استکبار جهانی از آستین خون آلود گروهک وهابی مسلک عبد المالک ریگی موسوم به " جند الله " بیرون آمد و تعداد زیادی از نمازگزاران مسجد امیر المومنین (ع) زاهدان را به خاک و خون کشید و خانواده های زیادی را داغدار و ملت ایران را به سوگ و عزا نشانید.

 

وهابیان ضاله مضله که از سوی استکبار جهانی ( و مثلث شوم آمریکا ، انگلیس و اسرائیل ) ماموریت مبارزه با مسلمانان و ایجاد فتنه و اختلاف بین آنان را سرلوحه کار خویش قرار داده و با پول های نفتی و حمایت های ضمنی برخی از کشورهای عربی در کشورهایی چون پاکستان ، افغانستان ، عراق و ایران به فتنه گری و خونریزی می پردازند و مساجد را منفجر و قرآن ها را پاره پاره می کنند ، باید بدانند که روزی همه چیز بر ملا خواهد شد و تاریکی شب به پایان رسیده و سیاهی آن برای ذغال باقی می ماند و طبق وعده الهی در قرآن ، باطل رفتنی خواهد شد و حق و حقیقت آشکار و پیروز.و قل جاء الحق و زهق الباطل ، ان الباطل کان زهوقا.

بی تردید آنان که در فشار حملات نظامی پاکستان قرار گرفته و قدرت و سطوت خود را بر باد رفته می بینند ، مصلحت شیطانی خود را در آن دیده اند که افکار عمومی جهانی را از شکست مفتضحانه خود در جبهات نظامی دره سوات پاکستان ، به انفجار مساجد و کشتار نمازگزاران و اجتماعات عبادی مسلمانان منتقل کنند و به آن افتخار کنند و از این طریق موجودیت ننگ آور خود را اعلام کنند و این در حالی است که با دشوار شدن اوضاع اقتصادی جهانی ، از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و حامیان وهابیت و تروریسم افراطی گرا ، این تفکر شیطانی و گروه های ترورهای وابسته به آن در حال افول و نابودی اند و صدای شکسته شدن کمرشان از پاکستان و افغانستان و عراق به گوش می رسد.

انفجار و کشتار مردم بی گناه و بی دفاع نه نتها افتخاری نیست که لعن دنیا و عذاب آخرت را در پی خواهد داشت.

این مجرمان و جنایتکاران که با سر انگشتان عوامل سیا و موساد به رقص خون آشامی مشغولند باید روزی پاسخگوی اعمال ننگین خود باشند و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

انتظار مردم شریف ایران از مسئولان انتظامی و امنیتی کشور این است که هرچه زودتر خائنان و مفسدان فی الارض را شناسایی  ، دستگیر و به اشد مجازات برسانند.

هم چنین مسئولان کشورمان باید به کشور دوست و همسایه شرقی ما پاکستان هشدار و اخطار جدی داده تا افراد فراری این گروه مفسد و ملحد را در حواشی مرزهای خود پناه ندهد و اگر توان شناسایی و برخورد با آنان را ندارد به نیروهای امنیتی و انتظامی ما اجازه دهد تا با عبور از مرز بین دو کشور ، خائنان و ملحدان را تعقیب و دستگیر کنند.

واقعاً جای بسی تاسف و شگفتی است که کشورهای غربی و دولت های وابسته به آن ها بخاطر دستگیری و محاکمه یک فرد در یک کشور مخالف ( مانند دستگیری و محاکمه رکسانا صابری در ایران ) آن همه سر و صدا می کنند و اعلام موضع نموده و حتی تا تحریم آن کشور پیش می روند ولی در قبال چنین جنایت هایی که قریب به بیست تن کشته و بیش از یکصد نفر زخمی شده اند لب فرو بسته و هیچ گونه اظهار نظری نمی کنند و با سکوتشان چنین اعمالی را تایید می کنند !

 

 

 

به هر روی این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت حجت بن الحسن مهدی موعود (ع) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و خانواده های داغدار و تمامی ملت مسلمان ایران تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ می خواهم هر چه زودتر فتنه گران و خونریزان را رسوا و نقشه های شیطانی آنان را نقش بر آب نماید و ارواح شهدای گرانمایه را شاد و با ارواح طیبین محشور نماید.  

 

 
ارسال شده در توسط سید تقی واردی

مکتب تشیع  بعد از فراز و نشیب های تاریخی و مقاومت در برابر مخالفان و دشمنان خویش ، الحمد لله امروزه راه خویش را یافته و در حال گسترش به سراسر گیتی است . از دور ترین مناطق شرقی کُره زمین مانند اندونزی و فیلیپین تا دور ترین مناطق غربی مانند آمریکای شمالی و آمریکای لاتین گرفته تا شمالی ترین مناطق اروپا مانند فنلاند و نروژ تا جنوبی ترین مناطق قاره آفریقا مانند آفریقای جنوبی ، حق جویان عالم و انسان های پاک طینت و سلیم النفس استقبال فراوانی از این مکتب حیات بخش نموده و روی خوش به آن نشان دادند و در مقابل ، از ادیان تحریف شده و مذاهب ساختگی مانند وهابیت ضاله روی گردانده و دست رد بر سینه آن ها زدند .

35hle6v7z4py7eazofbk.jpg

این ماجرا استکبار جهانی و عوامل مزدور و پیروان مذاهب و مکاتب ساختگی آنان را رنج داده و آنان را  به واکنش های غیر منطقی و غیر انسانی وا داشته است.

متاسفانه یکی از اقدامات شیطانی آنان هک کردن سایت های مهم شیعه ، از جمله سایت های برخی از مراجع عظام تقلید می باشد که شب گذشته رخ داده است .ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط سید تقی واردی

مع الاسف با خبر شدیم که شب گذشته انفجاری در کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز به وقوع پیوست و شماری از هموطنانمان جان باخته و تعداد دیگری زخمی شدند.بدین لحاظ غم و اندوهی سنگین بر سرِ ملت ایران سایه انداخته است .

من این مصیبت بزرگ را به صاحب و سرورمان حضرت حجت بن الحسن (ع) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و تمامی مراجع عظام تقلید و مردم صبور و مقاوم ایران تسلیت عرض می کنم و برای مجروحان شفا ، برای درگذشتگان مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری را از ایزد منان مسئلت می نمایم . به آخرین خبری که صبح امروز به دستم رسید ، توجه فرمایید :

واحد مرکزی خبر:این انفجار شنبه شب در حالیکه در این محل مجلس مذهبی برگزار بود رخ داد.فرماندار شیراز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : آخرین آمار کشته و مجروحان انفجار دیشب حسینیه سیدالشهداء شیراز 10 کشته و 156 مجروح اعلام شده است .

عزیزی افزود : علت حادثه هنوز مشخص نشده و کار کارشناسی در این خصوص در حال انجام است .

در همین حال رئیس اورژانس فارس نیز تعداد مجروحان انفجار دیشب حسینیه سیدالشهداء را 183 نفر و تعداد کشته ها را 10 نفر اعلام کرد و گفت : 60 نفر از مجروحان مداوا و از بیمارستانها مرخص شده اند.

 


ارسال شده در توسط سید تقی واردی

چیزی به هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران نمانده و کاندیداهای پُر تلاش  و ملت شریف ایران خود را برای حضور در این صحنه سیاسی و ملی و ایجاد حماسه ای به یاد ماندنی دیگر آماده می کنند ، تا از این طریق در سرنوشت سیاسی و حکومتی خویش مشارکت و دست ردی بر سینه بدخواهان و نا محرمان بزنند .

   

ملت ایران بسیار تیز بین ، حساس و دارای شعور بالای سیاسی  و مذهبی است و در تمام مراحل تاریخی و سیاسی کشور خویش هوشیار و بیدار است و جوانب امور را به دقت تحت نظر دارد . وقتی احساس کند که ابر قدرت های ظالم ، از جمله آمریکا و نفوذی های داخل کشور و تمام مواجب بگیرانشان دست به دست هم داده و در صدد دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند ، بیش  از پیش از خود حساسیت نشان داده و حضور خود در پای صندوق های رآی را لازم و واجب می شمرد .

در این رهگذر ، تلاش بلیغی به عمل آورده تا نقشه های بدخواهان و کینه توزان بد سگام را نقش بر آب کرده و بار دیگر آنان را مایوس کند و در این بین چه بسا افرادی که شناسنامه خود را در دسترس ندارند ولی مبالغ گزافی خرج می کنند تا شناسنامه و یا کارت ملی خویش را برای روز رآی گیری آماده نمایند .

در میان اقیانوس بیکران ملت متعهد ، شب پرستانی بی اراده و مزدور بیگانه نیز یافت می شوند که راه خود را از ملت جدا و به صفوف شیطانی دشمن می پیوند و مع الاسف از روی دانی و جهالت ،  خود را روشنفکر نیز می دانند و با تحلیل های آبکی و دیکته شده در تلاشند که از حضور مردم در این صحنه سرنوشت ساز جلوگیری کرده و نقش آنان را کم رنگ جلوه دهند . ولی تلاشی است بی ثمر و غیر کار ساز . این عده از نادانان کافی است  یکی دو روز باقی مانده را هم صبر کنند تا حماسه دیگر را ببینند . در آن زمان سیاهی رو ذغال خواهد نشست . 

شایسته است در این جا به فرازهایی از سخنان دُرَر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه اى  که روز گذشته در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهاى مختلف مردم سراسر کشور بیان نمودند توجه کنیم :

ملت هوشیار و مصمم ایران، با حضور پرشور و گسترده در این فریضه سیاسى - دینى، بار دیگر استکبار جهانى و بویژه آمریکا را ناامید و سرخورده خواهد کرد و با انتخاب نمایندگان اصلح، متدین، امین، معتقد به عدالت اجتماعى، متنفر از فساد، طرفدار حقوق محرومان، مدافع منافع ملى و داراى مرزبندى روشن با دشمن، مجلسى قدرتمند، پایبند به ارزش ها و مبانى اسلام و مفید براى کشور و ملت تشکیل خواهد داد.

معظم له در بخش دیگر فرمود :  کسانى که مدعى دموکراسى هستند به صراحت با دموکراسى و انتخابات در ایران دشمنى مى کنند چرا که مى دانند مردمسالاریِ نظام اسلامى زمینه ساز قدرت و پیشرفت ملت ایران است اما مردم آگاه و شجاع ایران، همچون همه رویدادهاى مهم پس از انقلاب، این بار نیز پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت مى کنند و نقشه هاى زورگویان بین المللى را «براى تضعیف نظام اسلامى و افزایش فشار به ایران»، خنثى خواهند کرد.


ارسال شده در توسط سید تقی واردی