درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

با سلام.

آقاي عزيز.

بحث من تقويم هجري قمري نيست صحبت از تقويم قمري( اگر بشود آنراتقويم ناميد) چرا كه كلمه تقويم در زبان عرب از قرار گرفتن دو آرواره

روي هم گرفته شده وبهمين منظور تقويم را براي تعين نقش زمان بكار بردند. اما در رابطه با ماههاي حرام قرآن محمدي(ص) خيلي ساده

آنرا بيان نموده است. سوره مائده آيه 96-

96- حلال شد بر شما شكار دريا و خوراك آن وحرام شد بر شما شكار

دشت در ماههاي حرام و بترسيد......

شكار دشت در ماههاي حرام ( براي آنكه در آن چهار ماه حيوانات دشت توليد مثل ميكنند) وچهار ماه هم در فصول سال شمسي

است. در قرآن كلمه سال فقط به سالهاي شمسي اطلاق ميشود

سالي بعنوان قمري در قرآن وجود ندارد.

بله اقاي عزيز محمد (ص) خورشيد عالم بود نه قمر ......

من بر كسي كه اسلام محمدي را بپذيرد دست وپايش را مي بوسم

ولي بر ....... متاسفانه شرمنده هستم.

اسلام محمدي(ص) دين جهان وطني است ولي متاسفانه تبديل شد

به قوميگرائي و مليگرائي.

م- مهدي

پاسخ

تفسير برأي آيات قرآن ممنوع است و اگر شبهه اي در معنا و مفهوم آيه اي داشتيد به دانايان معناي قرآن که اهل بيت پيامبر (ص) هستند مراجعه کنيد .در معناي ماه حرام و يا اشهر حرم ، کسي تا کنون نگفته مرادش سال هاي شمسي است . همه مسلمين اعم از شيعه و اهل سنت معتقدند که چهارماه قمري سال عبارت است از رجب ، ذي قعده ، ذي حجه و محرم . احاديث فراواني در اين باره وجود دارد که قابل خدشه نمي باشند.حال اگر فرض کنيم سخن شما صحيح باشد ، لطفا بفرماييد سند گفتارتان چيست ؟ چه آيه اي و چه روايتي بر آن دلالت دارد ؟ کدام فقيهي ( حتي از اهل سنت ) گفته است که مراد از ماه هاي حرام ، ماه هاي شمسي اند ؟وانگهي بفرماييد که پيش گيري از قتل و غارت مردم و ايجاد فضاي امن براي زيارت خانه خدا چه ارتباطي با شکار حيوانات دارد؟نکند اين گفتارتان براي تطهير حملات ناجوانمردانه به شيعيان بي پناه يمن در ماه حرام ( ذي قعده و ذي حجه ) توسط وهابيان و عوامل استکبار باشد و شما مي خواهيد به نحوي آن را مشروعيت ببخشيد !به هر روي شما براي آشنايي با اسلام محمدي و تغييرات عمر بن خطاب در احوال مسلمين ، همه را دعوت به سايت خود کرديد ، بايد گفتار و سخنتان منطقي و مطابق با شرع و دين باشد. اگر اين طوري بخواهيد مردم را مسلمان کنيد بعيد مي بينم کسي ارزشي براي حرفتان قائل باشد.