سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

هشتم شوال ، سالروز جنایت دشمنان اهل بیت (ع) و وهابیان خشن و بربر مزاج حجاز در تخریب مشاهد مشرفه و زیارت گاه های ائمه مدفون در بقیع می باشد.

بارگاه ائمه معصوم (ع) و برخی از بستگان اهل بیت (ع) در بقیع قبل از تخریب

 


  مسلک وهابیت که با اتحاد یک سلفی متحجر به نام محمد بن عبد الوهاب و یک حاکم قدرت طلب به نام محمد بن سعود در نیمه اول قرن 14 هجری قمری در منطقه نجد جزیره العرب بنیان گذاری شد و سپس با حمایت های همه جانبه استعمار پیر انگلستان به صورت یک مذهب افراطی درآمد ، در سرزمین حجاز اشاعه یافت و در مدت کوتاهی بسیاری از نواحی جزیرة العرب را در سیطره شیطانی خود درآورد .

سردمداران این مسلک انحرافی از آغاز حاکمیت خویش فتنه گری ، غارتگری ، خون ریزی و آوارگی مردم بی گناه و بی پناه جزیرة العرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با تمسک به احادیث موضوعه و جعلی و پیروی از ابن تیمیه خارجی باور ، بسیاری از مسلمانان از جمله پیروان مکتب اهل بیت (ع) را به بهانه شرک قتل عام و مشاهد مشرفه و مزارات مقدسه فراوانی را تخریب کردند.

آنان علاوه بر تخریب قبّه عبد الله بن عباس در طائف ، قبّه حضرت حوا (س) در جده ، قبّه های حضرت عبد المطلب و حضرت خدیجه (س) و بیوت منسوب به خاندان پیامبر (ص) در مکه معظمه ، جسارت و قساوت خویش را شدت داده و در مدینه منوره نیز قبّه های بر افراشته چهار امام معصوم شیعیان ، یعنی امام حسن مجتبی (ع) ، امام سجاد (ع) ، امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) و بسیاری از قبه های دیگر منسوب به اهل بیت (ع) را مورد تجاوز جنایت کارانه خویش قرار داده و همه را با خاک یکسان کردند. هم چنین قبور شهدای اٌحد ، به ویژه قبه حضرت حمزه عموی رسول خدا (ص) را نیز با خاک یکسان و هیچ اثری از آن ها باقی نگذاشتند و حتی اجازه ندادند که نام صاحبان قبر بر روی قبرها نوشته بماند.

در قبرستان بقیع قبور چند هزار صحابه پیامبر (ص) ، تابعین ،  محدثان و فقهای بزرگی از مسلمانان نامور وجود داشت که با عملیات ننگین وهابی ها هم اینک هیچ اثری از آن ها باقی نیست . قبور همسران پیامبر (ص) ، دختران پیامبر (ص) ، عمه ها و عموهای پیامبر (ص) و حتی ابراهیم پسر خردسال رسول خدا (ص) را از شدت حقد و کینه خود نابود و اثری از آن ها باقی نگذاشتند و تنها چند قبر مخروبه بدون این که نام و نوشته ای داشته باشند در آن جا باقی مانده است که از جانب شیعیان نام و نشانی های آنان حفظ شده و مورد زیارت قرار می گیرند و این مقدار را نیز وهابیان بر نمی تابند و درد سر های زیادی برای زایران شیعه و سنی های محب اهل بیت (ع) به وجود می آورند.

 وهابیان معاند جنایت تخریب قبور مطهره بقیع را در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری مرتکب شدند و حتی بنا داشتند که قبه و روضه منوره نبوی (ص) را نیز تخریب کنند که از ترس عکس العمل های جهانی مسلمین منصرف شدند .آنان حتی به عراق نیز دست اندازی کرده و به دوشهر مقدس نجف اشرف و کربلای معلی نیز هجوم آوردند و موجب کشتار بی گناهان و مدافعان شهر شدند.

ولی این بدکاران و بدطینتان بدانند گرچه آثار و ابنیه بقیع را از بین بردند ولی هرگز نتوانسند انواری که از معنویت و قداست بقیع در قلوب همه مسلمانان متعهد و مومنان حقیقت طلب ، از جمله شیعیان آل محمد (ص) تابیدن نموده است جلوگیری کنند. آنان تصور کردند که با این اعمال جنایت کارانه خویش نام اهل بیت (ع) را محو و نابود خواهند کرد، ولی این خیال واهی و باطلی است و نتیجه عکس می دهد.

 بی تردید جنایت تخریب بقیع ، دامن گیر خود وهابیان شده و آنان را در برابر انظار جهانی مسلمین پست و ناچیز می نماید و به همین جهت آنان مجبورند در هر سال میلیون ها ریال سعودی برای توجیه کار زشت خویش هزینه کرده و لعن و نفرین دایمی محبان اهل بیت (ع) و عذاب اخروی قیامت را برای خود و اسلافشان پیش خرید کنند.

امّا درود بر ملت ولایتمدار ایران اسلامی که از آغاز آشنایی با نام مبارک اهل بیت (ع) ، عاشقانه به آنان دل بسته و به آرمان ها و اهدافشان ثابت قدم ماند و وسوسه های شیطانی وهابیان منحرف در آنان اثری نکرده و بلکه آنان را در راه و رسم خویش محکمتر نموده است .

 ایرانیان خداجو برای اهل بیت (ع) ، حتی امامزادگان دور و منسبین به اهل بیت (ع)  احترام زاید الوصفی قایلند. بدین جهت از آغاز فتنه های وهابیان و تخریب قبور مطره بقیع ، در ایران یک روز تعطیل عمومی و چندین روز عزای عمومی برگزار گردید و از آن سال تا کنون این سنت حسنه ادامه یاد یافته و هر سال با یاد آوری جنایت وهابیان خارجی مسلک ، این روز را گرامی داشته و برای ائمه بقیع عزا می گیرند.

امروز نیز واژه منحوس وهابیت معادل اختلاف مذهبی ، تفرقه افکنی ، ترور ، انفجار ، خونریزی ، کشتار و تباهی ملت هاست و از خدای بزرگ می خواهم ریشه آنان را برای همیشه از روی زمین بردارد و صلح و صفا را بین مسلمانان حاکم گرداند. 

 در پایان درود و سلام می فرستم بر ارواح مطهر پیشوایان مظلوم و امامان معصوم (ع) که در بقیع شریف مدفونند و لعنت می فرستم بر دشمنان پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که از زمان رحلت پیامبر (ص) به وجود آمده و تا کنون به حیات سیاه و ننگین خویش ادامه می دهند .اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد .     


ارسال شده در توسط سید تقی واردی