آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ محمد 
با سلام
من نمي دونم آيا به ريگي کمک ميشه يا نه بايد مدرک ارائه بشه
ولي من اينو ميگم اگر کسي از وزرا يا ريسان دولت کشورهاي همسايه علنا و در نزد همه خبرنگاران از ريگي و هدف او حمايت کنند و آنها را مظلومان حق ستان بدانند مي پذيريد.همان کاريکه علنا روساي ايران بر تريبون و رسانه ها از حوثيها حمايت مي کنند.

در ضمن شما هم از ادبيات غربيها استفاده مي کنيد!آنها به نصرالله ميگن تروريست شما هم به ريگي ميگيد تروريست
پس انگار همه دشمنان خودشونو تروريست مي نامند؟!!

تازه کسيکه خودشو منفجر مي کنه به چه پولي رسيده که شما ميگيد گرسنه بودند که ياغي شدند؟!!

در ضمن حکومت سعودي که همانند ايران که مخالفانش را در عراق بمباران مي کند مثل دمکرات و کومله ، او نيز حوثياني که به داخل مرزهايش هجوم برده اند حمله مي کند.

فکر کنم علي و فاطمه خيلي از رفتارهاي حکومت ايران بيزار و بري باشند

حکومت علي و فاطمه حکومت عدل بود نه طبقه گرايي بين شهروندان حکومتتش


پاسخ

با سلام . در كامنت قبلي گفتم قياست نادرست است ولي شمابازهم قياس هاي باطل ديگري مطرح كرديد.در وابستگي جنايت کاري چون ريگي به دولت هاي عربي ضد شيعه و وابسته به استكبار مدرك و سند خواستي چه مدركي بالاتر از اعترافات برادر قاتل و جنايت كار ريگي. وانگهي اين دولت هاي ضد اسلامي وقتي به تروريست ها كمك مي كنند آيا مي آيند به من و شما اطلاع مي دهند و كارشان را رسانه اي مي كنند تا سندش را به شما ارائه دهم؟ شما يا خيلي ساده و بي خبريد يا ماموريد عمليات ريگي و امثال آن ها را توجيه و حتي حمايت كنيد!جند الشيطان را با حزب الله قياس كرديد.حزب الله با اسرائيل و عوامل امريكا مي جنگد و ريگي شما با مردم چهار راه وسط شهر زاهدان ، با مسافران اتوبوس بين شهري ، با سربازان بي گناه ملت ايران و با مبارزان ضد امريكا و اسرائيل.كدام يك از آنها تروريستند و كدامشان مبارز و موجب افتخار ؟ حزب الله يا جند الشيطان اسرائيلي ؟ ما كه به حزب الله افتخار مي كنيم ولي شما به كدامشان ؟از رفتار و سيره معصومان اهل بيت (ع) يعني حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) سخن به ميان آوردي ؟ واقعا چقدر آن دو بزرگوار را مي شناسي ؟مي داني چرا حضرت زهرا (س) پس از رحلت پيامبر (ص) مورد بي مهري قرار گرفت و چگونه به دست غاصبان حكومت به شهادت رسيد ؟ چگونه حضرت علي (ع) را بر خلاف وصيت صريح رسول خدا (ص) خانه نشين و حقش را پايمال كردند و مسير اسلام را منحرف كردند !آيا مي داني اصالتا ابتلاي به وهابيت ، بهائيت و گروه هاي تروريستي و آدم كشي چون طالبان و جند الشيطان و هم چنين كشتن پيروان مكتب اهل بيت (ع) در عراق ، پاكستان ، افغانستان ، ايران ، يمن و عربستان منبعث از همان انحراف نخستين است؟در عين حال برايت دعا مي كنم مشمول نعمت هاي الهي و هدايت هاي رحماني گرديد.
+ محمد 
اگر راست ميگي و اونو يک مسئله ي داخلي مي دونيد پس چرا ايران دخالت مي کنه؟!!
ببينم شما اگه ببينيد کشورهاي ديگه علنا از ريگي و دارد دستش حمايت کنند خوشحال مي شيد؟!!
سياست شما يک بام و دوهواست
پاسخ

سلام آقا محمد قياستان درست نيست. زيرا از اين که ايران از شيعيان يمن حمايت مي کند ، شايعات دشمنان انقلاب است تا توجيهي براي سرکوب شيعيان مظلوم داشته باشند.ثانيا اگر ايران حمايت مي کند ، حمايت معنوي و سياسي است نه نظامي و نه اين که توپ و تانک ارسال کند.ثالثا عربستان از طريق هوا ، زمين و دريا به منطقه شيعه نشين يمن حمله کرده و دولت بي عرضه يمن نيز از وي حمايت و با دشمنان اهل بيت (ع) همراهي و مشتركا به كشتار شيعيان مشغولند و امثال شما جنايتشان را توجيه و در گناه آنان شريک و سهيم مي شيد!.اما گفتي ديگران از ريگي حمايت کنند چه مي شود؟ مگر حمايت نمي کنند و پول هاي ميلياردي که به گروه هاي تروريست وهابي پاکستان و افغانستان مي رسد از کجا مي آيد. ريگي و دارو دسته اش که گرسنگان صحراي بلوچ بودند و از فرط فقر و نداري توي دام اين سگ صفتان افتادند و الا اين ها که از خودش نه پولي دارند و نه اراده.اما دولت هاي دشمن خوشحال کن منطقه كه پرداخت مواجب تروريست ها را برعهده دارند ، جرئت ندارند حمايتشان را از ريگي غلام صفت ابراز کنند چون مي دانند اگر آشكار و علني كنند ، درس فراموش نشدني از رزمندگان علوي دريافت مي كنند. همان درسي که به صدام دادند.اما سياست ما يك بام و دو هوا نيست بلكه سياست علوي و فاطمي است.