سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم و وابستگان منطقه ای و محلی خود ثابت کرده که هیچ گاه تاب تحمل صدای مخالف خویش را ندارد و اگر صدایی بر خیزد و یا حرکتی به وجود آید و خواسته ای مطرح گردد که بر خلاف امیال شیطانی وی باشد ، بی درنگ وارد عمل شده و با انواع شیطنت ها و ابزارهای مدرن آن را بی رحمانه سرکوب و منکوب می کند.

این بار نوبت به سرکوب شیعیان مظلوم و بی پناه یمن رسید که سال های متمادی است در زیر حکومت استبدادی شخص منفوری چون علی عبد الله صالح ( دست نشانده استکبار ) دست و پا می زنند و علی رغم اعتراضات فراوان کسی به فریادشان نمی رسد و هم اینک که با اتحاد و همدلی و همت و جوانمردی خویش بر ضد این دیکتاتور مستبد قیام و خواهان حق و حقوق خود شده اند ، از هر سو مورد هجوم عوامل استکبار قرار گرفته اند.

 از یک سو مورد تعرض وهابیان مفسده جو و بربر مزاج قرار گرفته اند که این ناپاکان جز خشونت ، انفجار و کشتار مردم هیچ منطقی را نمی شناسند و خواسته های خویش را با زور و کشتار به پیش می برند. از سوی دیگر مواجه با حملات پی در پی نیروهای نظامی و انتظامی و مزدوران محلی دولت خائن یمن قرار گرفته اند که موجب کشتار صدها تن و کوچ ده ها هزار نفر گردیده و از سوی دیگر مورد تهاجم دولت متحجر عربستان سعودی از پشت سر قرار گرفتند.

gjgjxu4me4tsvp4a9k4.jpg

علاوه بر آن ها ، دولت های وابسته و مزدوران منطقه همانند سران شکم باره و رقاص کشورهای بی اراده شورای همکاری خلیج فارس ، پادشاه تیتیش مامانی اردن ، دولت فریب کار مصر و دولت دست نشانده محمود عباس در فلسطین اشغالی نیز به دستور استکبار جهانی ناچار به عکس العمل در برابر نهضت مردمی یمن شده و از دولت خائن یمن و عربستان سعودی حمایت کنند تا صدای شیعیان مظلوم یمن را خاموش کنند .

این در حالی است که قریب به هفتاد سال است صهیونیست ها کشور فلسطین را اشغال و حکومت صهیونیستی در قلب کشورهای عربی بر قرار کرده اند و دمار از مسلمانان و عرب های ساکن فلسطین و اطراف آن در آورده اند و حاکمان بی عرضه و وابسته کشورهای عربی هیچ کاری نتوانسته اند انجام دهند و یا ( به دستور آمریکا و انگلیس ) نمی خواهند انجام داد.

این ستمگران بی اراده و مزدوران استکبار تنها زورشان به شیعیان یمن رسید که در برابر حرکت های حق طلبی آنان قد علم کرده و پی در پی اجلاسیه گرفته و این کشور و آن کشور رفته و حرکت های عدالت خواهی آنان را محکوم و از متجاوزان و ستمگران حمایت کنند.

 اصولا درگیری شیعیان حوثی با دولت مستبد یمن ، یک مسئله داخلی است و هیچ ارتباطی با عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی ندارد .

این گونه سران به چه حقی در امور دیگر کشورها دخالت می کنند ؟ خودشان دم از دیانت و شریعت می زنند چرا در ماه حرام مرتکب عملیات نظامی می شوند ؟ آیا در قرآن مجید قتل و قتال در ماه های حرام محرم شمرده نشده است ؟ آیا یک طایفه کم جمعیت که در مناطق کوهستانی و عقب مانده یمن زندگی می کنند توان این همه حملات هوایی ، موشکی ، زمینی و دریایی را دارند ؟ دولت وهابی عربستان از خدا و ملت های مسلمان شرم نمی کند ؟

چرا در برابر دولت غاصب اسرائیل سکوت کرده و حتی از پشتیبانی مبارزان فلسطینی طفره می رود ولی برای کشتار زنان و کودکان بی گناه و بی پناه یمن عزم خود را جزم کرده است ؟ شب سیاه به پایان می رسد ولی سیاهی برای ذغال می ماند!

 رفتار و کردار آنان غیر منطقی و غیر شرعی است و بدین لحاظ هیچ قانونی آن را مجاز نمی داند.

هم دست شدن برای کشتار زنان و کودکان و آوارگی مردم بی پناه در این فصل سرما چه توجیهی دارد ؟ شنیدیم وهابیت از دیانت و مذهب به دورند ، ولی آیا از انسانیت هم فاصله گرفته اند ؟ ملت های غیر مسلمان در آسیا ، آمریکای لاتین و آفریقا با این که از شریعت اطلاعی ندارند چنین اعمالی انجام نمی دهند پس وهابیت چگونه به خودش اجازه می دهد با پیروان مکتب اهل بیت (ع) چنین رفتاری و کرداری داشته باشند؟

vho68bz17dkbwoht0e4b.jpgql6qdfg64lvbgjri29bz.jpg

ولی به حکم قرآن ، ظالمان روزی به سزای اعمالشان خواهند رسید . همان گونه که رفیق سابقشان صدام ملعون به کیفر رسید!

بی تردید آه مظلومان یمن روزی خانمان ظالمان را بر باد خواهد و این آتش سوزان دامن آنان خواهد گرفت و به حول و قوه الهی در آینده نزدیک شاهد پیروزی قاطع شیعیان یمن و رسوایی و شکست دشمنان مکتب اهل بیت (ع) و بیداری و حرکت های عدالت خواهی مسلمانان منطقه و دوری و تنفر از وهابیت و سایر عوامل استکبار خواهیم بود. 

 

j6r6z8jig4zawk6jpvy.jpg

ما نیز به مجاهدان و آزادی خواهان یمن ، به ویژه به شیعیان مظلوم می گوییم : ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقداکم.

برای مشاهده تصاویر دلخراش شهدای مظلوم یمن به این نشانی مراجعه فرمایید : http://www.abna.ir/data.asp?lang=1&id=171988

هم چنین در ادامه مطلب به اطلاعیه مهم « مجمع جهانی اهل بیت (ع) » توجه فرمایید :

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه مجمع جهانی اهل بیت (ع) درباره کشتار مسلمانان صعده
«ولاتحسبن الله غافلا عما یعمل الظالمون»
سوره ابراهیم آیه 42
با کمال تأسف و تألم مدتی است که مسلمانان صعده، یمن، مرد و زن و کوچک و بزرگ با نقشه‌های توطئه‌گران به خاک و خون کشیده می‌شوند و جامعه بشری، دولتها و مجامع بین‌المللی و بسیاری از دولتهای اسلامی تماشاگران این صحنه‌های دلخراش هستند و سکوت اختیار کرده‌اند. در سایه انفعال و بی‌تفاوتی جامعه جهانی، نظامیان یمن به بهانه‌های گوناگون فریاد این مظلومان را در سینه‌ها محبوس ساخته و فرزندان آنها را به خاک و خون کشیده است تا جاییکه امروز شاهد گسترش کشتار و حملات ددمنشانه و تجاوز و اشغال هستیم. ولی این‌بار، تجاوز و مسلمان‌کشی از سوی صهیونیستها صورت نگرفته بلکه از سوی یک دولت مسلمان همسایه انجام گرفته است. دوستان غافل دشمنان اسلام، در سرزمینهای اسلامی فریب فتنه‌گری آمریکا و صهیونیستها را خورده و اقدام به تجاوز به حریم یک ملت مسلمان کرده و انسانهای مظلوم را به خاک و خون می‌کشند.
کشتار مسلمانان بی‌پناه یمن با طراحی و حمایت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس صورت می‌پذیرد و متأسفانه این‌بار به دست یک دولت مسلمان و با بمب‌های ویران‌ساز و سلاح‌های آمریکایی انجام می‌‌گیرد.
متأسفانه این وقایع شوم و فتنه‌انگیز در ماه حرام و ایامی که مسلمانان سرگرم انجام مناسک حج هستند رخ می‌دهد و عاملان آن خشنودی خدا و رسولش را با رضایت آمریکای جنایتکار معاوضه می‌کنند. و چه خسران بزرگ و بسا نادانی که اهداف آمریکا و اسرائیل را محقق سازند و بندگان خدا را بی‌رحمانه کشته و خانه‌هایشان را ویران کنند.
در حالی که ملت‌های مسلمان و انسانهای آزاده و بیدار و علمای بزرگوار خداترس جهان اسلام ضمن محکوم کردن این جنایات هولناک خواستار توقف فوری کشتار مسلمانان صعده یمن شده‌اند، بی‌توجهی به افکار عمومی امت اسلامی و تداوم خشونت و حملات نظامی به مردم، عواقب سنگینی برای برخی دولتهای مسلمان در پی خواهد داشت.
در این شرایط تأسف‌بار و فاجعه‌آمیز، وظیفه عموم مسلمانان و علما و نخبگان است که با تمام توان و هرچه وسیع‌تر فریاد برآورند و جنایات متجاوزان را محکوم نمایند. بر مؤسسات و سازمانهای بین‌‌المللی و اسلامی نیز واجب است که در برابر حملات وحشیانه و تجاوز خارجی نسبت به ملت یمن، سکوت ننمایند و با استفاده از راههای قانونی، با ادامه تجاوز به جان و مال و ناموس و خاک ملت یمن اعلام مخالفت جدی نمایند. و با حمایت از مسلمانان ستمدیده صعده در کنار آنها ایستاده و از آنها دفاع کنند. همچنین لازم است، هلال‌احمر کشورهای اسلامی و صلیب سرخ جهانی و سایر مؤسسات امدادی اسلامی و بین‌المللی نسبت به امدادرسانی به مردم بی‌دفاع صعده که هر روزه در معرض بیماران و کشتار هستند، تلاش مؤثر و جدی مبذول دارند. تمامی مسلمانان و آزادگان نیز می‌بایست از سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه عرب و شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز درخواست نمایند که هرچه سریعتر موجب قطع حملات نظامی و برقراری آتش‌بس شوند و از تداوم و گسترش خسارات و جنایات جلوگیری کنند.
مجمع جهانی اهل بیت (ع) براساس مسئولیت انسانی و دینی خود، ضمن محکومیت این فجایع و تجاوزات ضد بشری خواستار توقف فوری کشتار بی‌رحمانه مسلمانان یمن و بیرون راندن نیروهای متجاوز است و امیدواریم دولت یمن نیز با حکمت و تدبیر مشکلات داخلی خود را حل کند و اجازه ندهد مردمش بیش از این به خاک و خون کشیده شده و به بهانه‌‌های پوچ قربانی تجاوز خارجی شوند، و با مشورت و پشتیبانی رهبران دینی و علمای صالح و شخصیتهای مخلص و دولتهای مسلمان و دوست مشکلات را به نحو مسالمت‌آمیز حل نماید و صلح و آرامش را به کشور خود برگرداند. به فرموده قرآن کریم متجاوزان و جنایتکاران بدانند که عاقبت ظلم و جنایت جز تباهی و ذلت نیست و خداوند یکتا مظلومان را کمک نموده و نصرت خواهد داد. وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون .


والسلام علی عبادالله الصالحین
مجمع جهانی اهل بیت (ع)


ارسال شده در توسط سید تقی واردی