آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام
اعتراض به بلگفا به دليل وجود سايت هاي متعدد ضد اسلامي ....


http://antiblogfa.persianblog.ir

سلام خدمت شما سيد بزرگوار

بسيار ممنونيم از توجه شما به همه ابعاد و مسائل دنياي اسلام

به وبلاگ خبري و تحليلي ما هم سري بزنيد و آخرين اطلاعات از جهان اسلام و مبارزين آن را مطالعه نماييد و مارو از نظرات كارشناسي خودتون بهرمند كنيد

اللهم عجل لوليك الفرج

سلام

امروزه دشمنان اسلام با تمام توان در اين فضاي مجازي به ايجاد شبهه مي پردازند ، حضور انبوه فرزندان اسلام عزيز براي مقابله با شبهات الزامي به نظر مي رسد .

اميد وارم همه علماي اسلام بخصوص دلسوزاني كه در اين عرصه فعاليت مي كنند موفق باشند.

+ رهگذر 

سلام

از اينكه مي بينم برخي از علما در اين عرصه فعال هستند خيلي خوشحال هستم

موفق باشيد

سلام بر آقا سيد تقي

اميد وارم موفق باشيد

آقا سيد كمك شما به يك سرگردان كه دنبال حقيقت است بسيار راهگشا خواهد بود.

موفق باشيد

سلام
به نام قادر دانا و خداى بى همتا و يكتا كه سيرت نيك آفريد و صورت زيبا و جهان را به بهترين وجه بياراست. سلام بر او كه معشوق عاشقان دلباخته است و محبوب شيفتگان در كاهش. سلام بر آن حضرت حقى كه همه از اوئيم و به سويش خواهيم رفت. همچنانكه در قرآن كريم آمده است كه "انا لله و انا اليه راجعون". خداوند اين را براى من آنچنان قرار ده كه روسپيد به سوى تو آيم. سلام اين شهيد شيفته و خسته‏دل بر آن محبوبى كه شهادت را سعادت قرار داد، بر روندگان راه عشق و سير و سلوك انسانى. اى مجيمن و اى اول الاولين و اى آخر الاخرين اى نور و اى قدوس ، آنچنان بزرگى كه هرگز به وصف نيايى و تمامى زبانها و قلمها عاجزند كه بتوانند گوشه‏اى از صفات تو را به زبان آورده و يا به كاغذ آورند و سلام بر آن ارحم الراحمينى كه پيامبران گرامى را براى هدايت و سعادت انسان فرستاد. درود اين شهيد بر تمامى آن بزرگواران از حضرت آدم (ع) تا حضرت خاتم (ص) به خصوص بر حضرت خاتم محمد بن عبدالله (ص) كه بهترين خليفه خدا بر روى زمين قرار گرفت.
قسمتي از وصيت نامه شهيد زمان الله
ادامه را در وب بخوانيد...