سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

این روزها شاهد تحولات سیاسی و نظامی مهمی در کشور لبنان هستیم . کشوری که از یک سو  آمریکا و اسرائیل و سران مرتجع عرب  برای اعمال نفوذ در آن دندان تیز کرده و به جهت فشار آوردن بر انقلاب اسلامی از این مکان ، نقشه های پلیدی در سر می پرورانند و از سوی دیگر فرزندان خمینی کبیر و شیعان دلباخته انقلاب اسلامی سینه سپر کرده و از حیثیت خویش و استقلال و تمامیت ارضی کشور و از همه مهمتر از ایمان و انقلاب اسلامی جهانی دفاع جانانه می کنند .

 

p1sch99yn5bxkfr66k7.jpg

شکست خفت بار صهیونیست ها در جنگ 33 روزه سال 1385 ننگ بزرگی برای اسرائیل و در واقع برای آمریکای جنایت کار در تاریخ بودو خواهد ماند . آنان برای سرپوش گذاشتن بر روی این ننگ و فضاحت بزرگ ، بیش از یک سال است که دولت دست نشانده و مزدوری را در لبنان سرپا نگه داشته تا به مقاومت و حزب الله  دهن کجی کرده و با کارهای ناشایست خویش و فشارهای روز افزون بر حزب الله ، مرهمی بر دل های داغدار دشمنان گذارد .

c6yg58venqodt13u5o0k.jpg

حزب الله و مردم انقلابی لبنان بیدار و هشیارند و اعمال ضد قانونی و ضد بشری دولت وابسته و دست نشانده هیچ تاثیری در عزم و ارداه آنان ندارد. بدین جهت از ابراز اعتراضات ، تحصن ها و هشدارهای پیاپی در این یکی دو سال اخیر غافل نماندند ولیکن تلاش آنان فایده ای نداشته و دست نشانده های دشمن مانند سنیوره ، جنبلاط و سعد حریری ماموریت دارند که اهداف و خواسته های اسرائیل را عملی کنند نه خواسته های ملی را بدین جهت چیزی جز زور حالی شان نمی شود و صبوری و خویشتن داری حزب الله را در این مدت حمل بر ضعف و ناتوانی آنان و قدرت و قدرت نمایی آمریکا و اسرائیل  دانسته اند و بجای گوش سپردن به ندای وحدت و همدلی نیروهای مقاومت ، متاسفانه به وعده های خشک و خالی دشمن دل بسته و منتظر تابستان داغ نشسته اند . بدین منظور بجا و لازم بود که حزب الله یک گوش مالی حساب شده به آنان داده و به همه آن ها بفهماند که اگر بنا باشد حرف حساب در بین نباشد ، حزب الله در برابر چشمان آمریکا و اسرائیل کاری می کند کارستان و از دست دشمن هیچ کاری بر نمی آید و اگر تا کنون صبر و استقامت در پیش گرفته تنها بخاطر مصلحت عمومی مردم بود و این که دشمن از اختلافات داخلی آنان بهره برداری نکند و الا نفوذی های داخلی و شبه نظامیان بزدل آنان در برابر قهر انقلابی حزب الله عددی نیستند که حزب الله بخواهد از آنان واهمه ای داشته باشد .

نکته ای که لازم به یادآوری است، این است که حزب الله و نیروهای مقاومت تا این جا که پیش آمده اند کار را تمام کنند و به مرور زمان و به آینده نسپارند . زیرا دشمن مستکبر با برخورداری از سلاح های گروهی و نفوذی های بیگانه پرست ، جو منطقه را برعلیه مقاومت تغییر می دهد .همین هایی که امروز از ترس حزب الله به سوراخ موش ها فرار کرده اند ، فردا با پشتیبانی استکبار از آنان زبان درازتر می گردند و طلب کار هم می شوند.باید توان و قدرت پوشالی آنان را درهم شکست تا سال های سال جرئت  دهن کجی به ملت شریف لبنان و مقاومت این کشور را نداشته باشند.

به هر روی ، پیروزی های درخشان حزب الله و تمامی نیروهای مقاومت لبنان را به حضرت حجت بن الحسن (ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و به شیعیان و محبان اهل بیت (ع) در دو کشور لبنان و ایران تبریک عرض می کنم و توفیقات کامل فرزندان اسلام و قهرمانان سرزمین لبنان را از خدای بزرگ مسئلت می نمایم

هم چنین به محضرت رهبر دلیر و مجاهد خستگی ناپذیر حزب الله حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصر الله درود و سلام می فرستم و پیروزی های شاگردانش را به وی تبریک و تهنیت می گویم و برای همه آنان آرزوی موفقیت می کنم .     

 

 


ارسال شده در توسط سید تقی واردی