سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید مسعودی که یکی از محققان معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همکار ما در یک گروه پژوهشی بود در نیمه شب اول مهر 1388 بر اثر نارسایی قلبی دارفانی را وداع و به دیار ابدی شتافت.

وی در پانزدهم فروردین  1338 در شهر تهران دیده به جهان گشود و پس از طی مراحل آموزش ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه در مدارس دولتی تهران و اخذ مدرک فوق دیپلم از دانشگاه شیراز ، با شوق و اشتیاق وارد حوزه علمیه قم شد و به تحصیل علوم و معارف اسلامی اشتغال یافت و موفق به اخذ مدرک سطح چهار ( دکترا ) در رشته تخصصی تفسیر قرآن گردید.

استاد مسعودی قریب چهارده سال با بخش پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی همکاری داشته و از این مدت نزدیک به دو سال و نیم با گروه پژوهشی که ما و دوستان دیگر مشغولیم همکاری می نمود.

دکتر مسعودی از جهت حسن خُلق ، خوش رویی ، بردباری و متانت  فرد کم نظیر مجموعه ما بود و با همه همکاران رفاقت و صمیمیتی خاص داشت و به همین جهت فقدان وی ضایعه بزرگی بوده و اندوه وی فراموش شدنی نیست.

وی از جانبازان جنگ تحمیلی و از اساتید فعال دانشگاه شاهد تهران و شهید چمران اهواز و از روحانیان متعهد‍، ولایتمدار ، باثبات و دلسوز بود و با سازمان حج و زیارت نیز همکاری داشت و آخرین سفر زیارتی عمرده مفرده وی مرداد امسال بود که توفیق زیارت وی را در مسجد النبی (ص) و در کنار مرقد شریف نبوی داشتم .

در پایان این مصیبت بزرگ را اولا به سرور و سالارمان حضرت حجت بن الحسن (ع) و سپس به خانواده داغدار و بستگان آن مرحوم  تسلیت عرض می کنم.روحش شاد و با ارواح طاهرین صلحا ، شهدا و علما محشور باد.


ارسال شده در توسط سید تقی واردی