سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

مردم مومن ، صبور و انقلابی ایران هنگامی با خبر شدند تعدادی از اغتشاشگران در روز 16 آذر ( روز دانشجو ) در تهران به تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله تعالی ) جسارت و عکس ها را پاره کردند ، بسیار شگفت زده و خشمگین شدند و برای ابراز انزجار و نفرت خویش از این عمل سفیهانه ، بار دیگر به خیابان ها ریخته و یک صدا محکوم کردند.

شگفتی آنان بدین جهت است که تمامی ملت ایران ( اعم از جناح ها و احزاب سیاسی و اقوام و طایفه های زبانی و نژادی ) امام خمینی (ره ) را منجی خود دانسته و همیشه ممنون دار وی می باشند و هرگز تلاش بی دریغ وی در سرنگونی حکومت استبدادی پادشاهی پهلوی را فراموش نمی کنند و بدین جهت هیچ گاه تصور نمی کردند که عده ای جسور و شارژ شده از سوی بیگانگان دست به چنین کار احمقانه ای زده و به تصویر آن حضرت و رهبر معظم انقلاب که به راستی ادامه دهنده راهش هست جسارت کنند.

                            

اما خشم مردم بدین جهت است که شکست خوردگان سیاسی و برخی از ناکامان انتخابات ریاست جمهوری و بُریدگان از ملت در پشت چنین جنایت هایی پنهان و از دشمنان نظام و عناصر ضد انقلاب ( خواسته یا ناخواسته ) پشتیبانی کرده و با بهانه های بنی اسرائیلی زمینه  چنین هنجار شکنی را فراهم می کنند.با این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها آنان را به اندیشه وری ، متانت ،  بصیرت و خویشتن داری توصیه و نصیحت کرد ، با این حال هنوز پند نگرفته و به راه خصمانه خویش ادامه می دهند و با حرمت شکنی ، ناهنجاری و نقض قانون بر طبل ناسازاگاری و ناامنی و التهاب جامعه اسلامی می کوبند.اما زهی خیال باطل و خواب تعبیر نشدنی !

مردم از دشمن قسم خورده انقلاب و نظام ناراحت نیسته و شکوائیه ندارند ، چون آنان را دشمن خود و در برابر نظام خود می بینند و اقتضای دشمنی آنان ستیزه جویی و دشمنی است و بیش از سی سال است در برابر تهاجم ناجوانمردانه آنان ایستادگی و مقاومت می کنند ، ناراحتی مردم از کسانی است که خود را خودی و انقلابی و پیرو امام راحل (ره  ) دانسته ولی آب به آسیاب دشمن می ریزند. نان انقلاب و نظام را می خورند ولی شمشیر دشمن را در دست دارند.نام امام (ره ) را می برند ولی برای شکستن نام و راه وی با دشمن وی هم داستان شدند.

گرچه در سال های گذشته ، این دسته از بریدگان ملت خود را انقلابی جا زده و برای خویش اعتبار و احترامی کسب کرده بودند ، ولی امروز نه تنها هیچ اعتباری نزد مردم ندارند ، بلکه بالعکس مردم آنان را سپاه پنجم دشمن و پیاده نظام اجانب و مواجب گیران استکبار می دانند.

                        

بدین جهت حق دارند پس از شنیدن خبر جسارت اغتشاشگران و مواجب بگیران استکبار به ساحت امام راحل (ره ) و رهبر معظم انقلاب به خیابان بریزند و یک صدا فریاد زنند : راه امام خمینی را تا نهضت جهانی حضرت مهدی (ع) تداوم می بخشند.

بی تردید همین کار را هم خواهند کرد و هرکسی مزاحم راه آنان شود ( در هر مقام و موقعیتی که باشد ) از سر راه خویش بر داشته و جاده انقلاب را صاف خواهند کرد. همان گونه که در این سی سال چنین کردند و به همگان نشان دادند. مردم با هیچ کسی هم رودربایستی ندارند!

دیروز شاهد بودیم که تمامی اقشار ملت ، اعم از روحانیان ، دانشگاهیان ، زنان ، جوانان ، اصناف و بازاریان در هوای سرد آخر پاییزی ، پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در این خروش مردمی شرکت نموده و وفاداری خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب را اعلام و ابراز نمودند ، تا درس عبرتی باشد برای آنانی که عزت خود را در بُریدن از انقلاب و مردم ایران و پیوستن به اجانب و بیگانگان می بینند!


ارسال شده در توسط سید تقی واردی