سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

22 بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره ) بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است و در این روز دوستداران و حامیان انقلاب به راهپیمایی و شادمانی و بدخواهان و دشمنان به سوگواری و فتنه انگیزی می پردازند.

                                    

 

در این 31 سال گذشته مردم حق شناس و خداجوی ایران با راهپیمایی های عظیم و میلیونی خود و اظهار شادمانی و خرسندی در این روز بزرگ به یادماندنی دشمنان انقلاب و بدخواهان را دلسرد و نا امید کردند و با رفتار و گفتار خویش مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

ولی به خاطر اغتشاشات امسال ضد انقلاب به بهانه انتخابات ، دشمن دایمی ملت ایران یعنی آمریکا و صهیونیست ها مقداری امیدوار شده و دایم به فتنه گری و آشوب انگیزی مشغولند و برای هر فرصتی برنامه و نقشه ای جدید در چنته دارند و مزدوران و غافلان را در برابر نظام قدرتمند جمهوری اسلامی قرار می دهند.

بی تردید برای 22 بهمن امسال نیز طرح و نقشه فتنه انگیزانه ای دارند و در صورتی که مردم غفلت کنند زهر خود را می ریزند.بنا براین هوشیاری ما برای مقابله و خنثی کردن نقشه های دشمنان باید دو چندان باشد و فتنه را از هر گوشه ای که بر خیزد باید در نطفه خفه و مجالی به دشمن زبون ندهیم .

بر مسئولان امنیتی و انتظامی لازم است پیشاپیش جاسوسان ، خائنان و مزدوران اجنبی را شناسایی و دستگیر و به اشد مجازات برسانند.

اما بر ما پیروان آن پیر فرزانه و سفر کرده ، یعنی حضرت امام خمینی ( قدس سره ) و رهروان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نیز لازم است با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی سراسری 22 بهمن مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی زده و با رفتار و گفتار خویش دوستان را شاد و دشمنان را مایوس کنیم.

زیرا این یک آزمون بزرگ دیگری است که در برابر ملت قرار گرفته است. آزمون حمایت از حق و حقیقت و یا بی خیالی و بی تفاوتی در جنگ بین حق و باطل و یا خدای نکرده حضور در جمع نامحرمان و دشمنان انقلاب!


ارسال شده در توسط سید تقی واردی