سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

ملت ایران یک ملت بیدار و هوشیار و با انگیزه ای است که از تمام جهات همانندی در بین سایر ملت ها ندارد.ملتی که با صبر و پایداری خود مشکلات و تنگنا ها را پشت سر می گذارد و به سوی هدفی معین و متعالی به پیش می رود.

در همین چند ماهه اخیر ، به ویژه در همین روزهای دهه سوم بهمن ماه امسال حضور مردم در راهپیمایی ها و در مراسم های مذهبی نشانده پویایی و سرزندگی در مسیر پُر پیچ و خم رندگی آنان است که در هیج جای دنیا نظیری ندارد.

حضور مردم در مراسم اربعین حسینی و سپس حضور میلیونی آنان در راهپیمایی عظیم و بی نظیر 22 بهمن ( سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ) و دو روز بعد حضور در مراسم 28 صفر و عزاداری و دسته روی مردم به مناسبت رحلت رسول خدا (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و آن گاه حضور در مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در آخرین روز صفر آن قدر چشم گیر و با عظمت بود که جهانیان را مات و مبهوت کرده است که این ها چه ملتی اند که خستگی نمی شناسند و برای آرمان های خویش تا پای جان ایستاده اند.

مردم ایران از روزی که احساس کردند دشمنان نظام به بهانه انتخابات می خواهند گزندی بر کشور و نظام مقدس وارد کنند ، حساس تر شده و حضور خویش در تظاهرات ضد استکباری را شدت بخشیدند و چنان مشت محکمی بر دهان دشمنان بیرونی و وابستگان درونی آنان زده اند که آنان را به کلی مایوس کرده اند.

 

مدیران و مسئولان کشور بدانند که این ملت بی نظیر و بی مانند است. باید قدر آنان را بیشتر بدانند و در شان و منزلت آنان خدمت کنند.

البته نقش اصلی در پویایی و سرزندگی این ملت را رهبریت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارد . رهبری امام راحل ، حضرت امام خمینی (ره) در دهه اول جمهوری اسلامی و پس از وی جانشین بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله تعالی ) در دهه دوم و دهه سوم نقش بی بدیلی بر عهده دارند که بی تردید اگر نظام جمهوری اسلامی به روش ولایت فقیه در این کشور برقرار نمی شد هیچ گاه چنین موفقیت ها و رشد های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در کشور به دست نمی آمد.

بدین لحاظ ، هم از مردم قهرمان و هم از رهبریت نظام جمهوری اسلامی ایران باید تشکر کرد و زندگی در چنین زمان و در بین چنین مردمانی را باید افتخار دانست و حق شناست.


ارسال شده در توسط سید تقی واردی