سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

کشور بحرین با 665 کیلومتر مربع مساحت  و در حدود 700 هزار نفر جمعیت ، کوچکترین شیخ نشین منطقه خلیج فارس است  که در اواخر حکومت منحوس پهلوی در ایران ، توسط انگلیس حیله گر رسما از ایران جدا و با چراغ سبز آمریکا و حکومت های وابسته محلی مستقل شد و یکی از خاندان های ناصبی و ضد شیعه در راس آن قرار گرفت . از آن زمان این کشور محل تاخت و تاز دشمنان اهل بیت (ع) قرار گرفت و هر روز فضای سیاسی ، فکری و اجتماعی ساکنان اصلی این کشور تنگ تر و ترک تازی های دشمنان اهل بیت (ع) شدیدتر می گردد و دولت های وهابی منطقه و شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار و انگلیس حیله گر در این فشارها و ستم های آشکار و انکار ناپذیر پشت دولت ناصالح این کشور قرار دارند.

                                       

شیعیان که بیش از هفتاد درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند از تمام حقوق اجتماعی و سیاسی خویش محرومند و تمام مناصب و پست های بزرگ و کوچک در دست سنیان ناصبی و وهابیان منحرف و ضد اسلام قرار دارد.

یکی از جنایت های دولت حاکم در این سال های اخیر وارد نمودن مهاجران غیر شیعه و تغییر ترکیب جمعیتی این کشور است.

با این که بحرین کشوری گرم و خشک و در واقع لم یزرع بوده و مردم از نظر معیشتی در تنگنا قرار داشته و درآمد کشور متکی به صدور نفت می باشد و گنجایش جمعیت ساکنان خود را ندارد ، با این حال دولت با کینه دوزی تمام در صدد تقلیل جمعیت شیعیان می باشد .

 تظاهرات مردم در مخالفت با ورود غیر قانونی مهاجران

به خبری که سایت جهان منتشر کرده توجه فرمایید : با اقدامات عامدانه خانواده حاکم بر بحرین، روند مهاجرت به این کشور که به نسبت وسعت و جمعیتش، پرشتاب ترین کشور مهاجر پذیر جهان است، در دو سال گذشته با ورود اتباع کشورهایی از اردن، فلسطین، لبنان، عربستان سعودی و مصر به خاک این کشور، شکل تازه ای به خود گرفته است؛ بطوریکه نسبت به 5 سال گذشته بیش از 10 درصد رشد داشته است.
 بر اساس گزارشات رسیده، دولت بحرین در تلاش است تا با کشاندن جمعیت غیر بومی غیر شیعی به بحرین اکثریت را از شیعیان در پارلمان این کشور گرفته و راه برای گذراندن تصمیمات خود هموار نماید. 
در همین حال این دولت در جهت افزایش فشار بر شیعیان، با نادیده گرفتن ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص و تحصیلکرده بحرینی، متخصصان اردنی و مصری را جایگزین آنان می کند و برای ایجاد انگیزه جهت ورود این اتباع غیر بحرینی به این کشور جزیره ای، اقدام به واگذاری امکاناتی همچون منزل و سایر سرویس های خدماتی به آنها کرده و از همه مهمتر به برخی از آنان تابعیت دوگانه داده است.

                         
 این گزارش می افزاید: بحرین که روابط ویژه ای با انگلیس و آمریکا دارد، پذیرای یکی از مهم ترین پایگاه های تفنگداران دریایی آمریکا در خاور میانه است.
 به گفته یکی از کارشناسان سیاسی کویت، با توجه به اقدامات نژادپرستانه حکام این کشور می توان آتش زیر خاکستر را در لایه های اجتماعی کشور بحرین مشاهده نمود که می تواند با خشم عمومی ساکنان اصلی و بومی بحرین، منطقه را به لرزه درآورد.


ارسال شده در توسط سید تقی واردی