سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

قال الله تبارک و تعالی :  الذین یفسدون فی الارض و لایصلحون .

بار دیگر ماشین جنایت و فتنه انگیزی استکبار جهانی به سرکردگی مثلث شیطانی آمریکا ، انگلیس و اسرائیل با کارپردازی و عملگی خائنان و مزدوران وهابی و مرزنشین بلوچستان به کار افتاد و دیوانه وار به مقدسترین مکان مذهبی مسلمانان ، یعنی مسجد و آن هم مسجد جامع شهر بزرگی چون زاهدان هجوم آورد و با انفجار انتحاری بمب و مواد منفجره صدها نفر از مومنان خدا جو را به خاک و خون کشید. در این عملیات غیر انسانی و جنون آمیز قریب به 30 نفر از مردم کشور ما شهید و بیش از 300 تن از آن ها زخمی شدند .

وهابیان بدمسلک و شیطان صفت بدانند که چنین عملیات خائنانه ای نه تنها موجب تفرقه و اختلاف شیعه و سنی نمی گردد که موجب اتحاد و اتفاق بیشتر آنان خواهد شد و چنین خوش رقصی های شما بربری مزاج های متعصب باعث می شود که حتی هم طایفه و هم مذهبانتان نیز شما را طرد و تنها گذاشته و برای همیشه شما را پشت و لعن و نفرین کنند و عملیات ضد بشریتان را محکوم کنند.

 ببینید نخستین کسانی که این عملیات را محکوم کردند ، علما و روحاینان سنی مذهب بلوچستان بودند که با دور اندیشی و موقعیت شناسی صف خود را از شما و سایر دشمنان این مملکت جدا کردند و در نتیجه شما از این پس نزد هیچ کسی آبرو و جایی ندارید و در نزد اربابانتان نیز هرگاه تاریخ مصرفتان تمام شود به زباله دان تاریخ و سطل آشغال و کثافات ریخته می شوید.

گرچه دلارها و پول نفت کشورهای حامی وهابیت شما را سرمست و دیوانه کرده ولی آیا تا کنون هیچ فکر کرده اید این هایی که مورد تعدی تجاوز غیر انسانی شما قرار گرفتند چه کسانی بودند؟

برای اطلاع بیشتر از شاهکارتان بروید اسامی آنان را از سایت ها و شبکه ها بخوانید ببینید چه کسانی بوده اند ؟

آن ها مردم همین کشور ما بودند، مردان و زنان ، کودکان و بزرگ سالان ، فارس و بلوچ ، شیعه و سنی که برای خواندن نماز و دعا در مسجد جامع جمع شده و متاسفانه مورد بی مهری و جنایت شیطانی شما دشمنان خدا و خلق خدا قرار گرفتند.

بی تردید وهابیت جنایت پیشه تاوان این خوش رقصی ها را خواهد داد و روزی از دست ملت های بیدار و خداجوی ایران و سایر ممالک اسلامی چنان سیلی خواهد خورد که هرگز نتواند از جایش برخیزد و استکبار هم نتواند کاری برایش انجام دهد. وسیعلمون الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

            

ضمن تسلیت این فاجعه بزرگ به ساحت مقدس منجی عالم بشریت ، حضرت حجت بن الحسن (ع) و نماینده صالح وی حضرت آیت الله خامنه ای و تمام خانوادهای داغدار و ملت شریف و صبور ایران اسلامی ، از روحانیان و علمای اهل سنت به جد می خواهم نه تنها این فاجعه را محکوم ، بلکه به صراحت فتوا بر تحریم عملیات ضد بشری انتحاری و مهدور الدم بودن عاملین و آمرین آن ها داده و هرگونه کمک و پشتیبانی آن ها را تحریم و تکفیر کنند .

 هم چنین از مسئولان امنیتی و انتظامی کشور ، به خصوص دست اندرکاران استان سیستان و بلوچستان درخواست دارم که با شهامت و درایت هر حرکت فتنه آمیز را در نطفه خفه و استکبار و عوامل منطقه ای آن را با یأس و سردرگمی مواجه نمایند و ملت شریف را از دست بدخواهان و خائنان بد مسلک و حیوان صفت رهایی بخشند.اللهم عجل لولیک الفرج .

             در تصویر زیر حضور شورانگیز مردم زاهدان در تشییع جنازه شهدا را ملاحظه فرمایید:

      تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در زاهدان

در ادامه مطلب می توانید تصاویر دیگری از این مراسم بزرگ و دشمن شکن را مشاهده فرمایید.

  

 

 

       تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در زاهدان 

        تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در زاهدان

       تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در زاهدان

        تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در زاهدان

 


ارسال شده در توسط سید تقی واردی