سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

کشور مظلوم فلسطین و شهر بیت المقدس و مسجد الاقصی سال های سال است که در اشغال رژیم ساختگی اسرائیل قرار گرفته و زندگی بر اهالی این سرزمین و ساکنان اصلی آن بسیار سخت و توان فرسا شده است.عده کثیری در این شصت سال اخیر کشته ، عده زیادی زخمی و از کار افتاده و عده بی شماری آواره و در کشورهای دیگر و در اردوگاه های آوارگان زندگی می کنند و آن هایی که در داخل باقی مانده اند زندگی سخت و ملالت آوری را تجربه می کنند و در واقع در زندان های دستجمعی زندگی می نمایند.

    راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک / عکس:عادل عزیزی

اعتراضات و قیام های مردم بی پناه بخاطر پشتیبانی ابرقدرت های فاسد و ظالم از رژیم صهیونیستی به جایی نرسیده و موجب سخت گیری بیشتر این رژیم سفاک نسبت به ساکنان بی پناه گردیده است.

سران فاسد کشورهای عربی که در تعصب و تکبر شهره آفاقند تا کنون هیچ کاری برای این مردم مظلوم و محروم انجام نداده اند و حتی با اشغالگران همنوایی بیشتری دارند تا با این مردم ستم دیده.

هیچ نقطه امید بخشی باقی نمانده بود و دشمن صهیونیستی در اوج قدرت و استکبار در حال بلعیدن فلسطین بود که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به وقوع پیوست و شعار « امروز ایران ، فردا فلسطین » از بطن نهضت اسلامی ایران طنین انداز و موجب نگرانی و وحشت صهیونیست ها گردید.

امام خمینی (ره) ، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران  پس از تثبیت نظام اسلامی در کشور ، برای رهایی فلسطین از چنگ غاصبان ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را « روز قدس » اعلام نمود و از آن زمان تا کنون چنین روزی گرامی داشته می شود و جای بسی خوشحالی و شگفتی است که چنین گرامی داشتی نه تنها بخاطر گذشت زمان کم رنگ نشده ، بلکه پُر رنگ تر و گرم تر نیز گردیده و هر سال کشوری از کشورهای اسلامی و جمعیتی بیشتر از سال پیش و حتی ملت های غیر مسلمان به این جمع می پیوند.

در اوایل تنها کشور ایران چنین روزی را گرامی می داشت ، ولی سال های بعد یکی بعد از دیگری اضافه شدند و این اواخر کشورهای اشغال شده عراق و افغانستان نیز افزوده شدند .این روند ادامه خواهد داشت تا روزی که شاهد آزادی فلسطین از اشغال صهیونیست ها باشیم.الیس بصبح قریب!

پرچم این نهضت جهانی در دست جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف و بیدار این مرز و بوم به رهبری آیت الله خامنه ای است.اگر سران بی عرضه و بی کفایت برخی از کشورهای عربی که جز ننگ و عار چیزی برای خود و کشورشان باقی نگذاشته اند و بجای کمک و یاری رسانی فلسطینیان ،با آمریکا و اسرائیل تبانی کرده و جلسه و اجلاس و مجلس می گیرند تا صدای مظلومیت فلسطینیان را خاموش کنند ، مردم هوشیار ایران با زنده نگه داشتن روز جهانی قدس  تمام خواب و خیال های رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و سران بی کفایت عربی را نقش برآب می نمایند.

زنده باد مردم ایران که در تمام سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، در چنین روزی با زبان روزه راهپیمایی کرده و انزجار خود را با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار اعلان می دارند و زنده باد ملت فلسطین به ویژه مردم مجاهد غزه که در سخت ترین و شدیدترین ظلم های دشمنان و غاصبان ، مقاومت کرده و راه نهضت و جهاد را ادامه می دهند.انشاء الله پیروزی نهایی نزدیک است.  

           


ارسال شده در توسط سید تقی واردی