سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

دوستان ، امسال نیز روز 22 بهمن در کشور ما ایران عزیز گرامی داشته شد و مردم ولایتمدار این دیار آن را بسان سال های گذشته جشن گرفتند و بعد از راهپیمایی و شادمانی ، به شکرانه این ایام الله واقعی در مصلا های نماز جمعه حضور یافته و نماز با شکوه جمعه را بجا آوردند.

من این جشن بزرگ مردمی را که رنگ و بوی دینی و مذهبی یافته و در جان و روان ایرانیان سریان و جریان پیدا کرده است ، تبریک عرض می کنم و بهروزی و سربلندی را برای هم میهنان عزیز از خدای مهربان مسئلت می نمایم.

  به راستی مراسم جشن امسال فرق هایی با سال های گذشته داشته و در حقیقت متمایز از تمام مراسم هایی بود که در گذشته برگزار می گردید و انبوه جمعیت آن قدر فراوان بود که تخمین زدن آن کار مشکلی محسوب می گردد.

نمایی از راهپیمایی مردم تهران

این پدیده میمون و سیره حسنه مردم ایران از چند جهت قابل توجه و تحلیل است که به برخی از آن ها اشاره می کنم:

1) این سیل جمعیت پاسخ طبیعی به جریان فتنه و نفی وابستگی به غرب است که در سال گذشته کوشیده بود برای نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد و کشور را به سمت و سوی دشمنان قسم خورده انقلاب سوق دهد.مردم هم در نهم دی پارسال و هم در 22 بهمن پارسال و امسال میثاق خدشه ناپذیر خود را با نظام و رهبری جمهوری اسلامی تجدید کرده و بار دیگر دست رد بر سینه نامحرمان زده و دشمن را مایوس کردند.

2) ملت ایران در شادی و شادمانی امسال خود تنها نبود و ملت دیگر ، بلکه ملت های دیگر عالم اسلام به خاطر سرنگونی دیکتاتور دست نشانده مصر نیز با آن هم نوا و هم صدا بودند. بالاخره مصریان نیز راه خود را شناخته و سعادت کشور خویش را در رهایی از یوق استعمار و استکبار یافته اند و با یک قیام جانانه حکومت 30 ساله حسنی مبارک مزدور را سرنگون کردند و همین امر در بهجت ، سرور و ابتهاج ملت مسلمان ایران تاثیر فزاینده ای داشت.

راهپیمایی تهران

3) وعده الهی در زایل شدن باطل و پیروز شدن حق در حال تحقق است.ملل عالم که روزی آمریکا و اسرائیل را شکست ناپذیر می پنداشتند ، هم اکنون با چشمان خود می بینند که جبهه استکبار چگونه ناتوان و کم رمق شده و به سراشیبی افتاده و دیگر قدرت نگهداشت وابستگان خود را ندارد و بسا کیان خود آن ها در معرض خطر و حتی نابودی قرار گرفته است.رژیم اشغالگر قدس از نهضت اسلامی مردم مصر به شدت ناراحت و مضطرب است و رهبران جنایت پیشه آن هر شب کابوس نابودی خویش را در خواب می بینند و مترصد روزی هستند که به دست پیروان حضرت محمد (ص) به دریا ریخته شده و یا در خشم مردم مظلوم فلسطین بسوزند و نابود گردند و خواری و ذلت صهیونیست های جنایت کار بر همگان آشکار گردد.

4) رهبری خردمند جمهوری اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله تعالی ) نه تنها قادر به رهبری و مدیریت معنوی و حکومتی کشور بزرگ ایران است و در این چند سال گذشته آن را از حوادث روزگار به خوبی نگه داشته است ، بی تردید توانایی رهبری و مدیریت فرامرزی را نیز دارد و به نیکی می تواند شیعیان جهان و بلکه مسلمانان عالم را رهبری کرده و آنان را به کمال و سعادت رهنمون گرداند.   


ارسال شده در توسط سید تقی واردی