سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

 

 یاد نعمت های الهی 

22 بهمن روز به یادماندنی سال و بی تردید بخاطر برکات فراوانش از ایام الله می باشد که گرامی داشت آن ، بر اساس فرموده قرآن مجید(یا ایّها الذین آمنوا اُذکروا نِعمةَ الله علیکم اِذ هَمّ قوم اَن یبسطوا اِلیکُم اَیدیهم ... ) لازم و از تکالیف مؤمنان است . در این روز باید شکر نعمت های الهی را بجا آورد و بخاطر خرسندی اش عبادت و طاعت را فزونی داد . 

آری ، 22 بهمن روز جشن و شادی ملت ایران است . چه این که در این روز اراده و خواسته آنان که برخاسته از افکار و باورهای دینی و مذهبی و در واقع اراده خدایشان  بود ، بر اراده اهریمنی و خواسته های ابلیسی پیروز گردید و نام آنان و نام میهنشان را شُهره آفاق و در سراسر جهان پر تُو افکن نمود . 

جا دارد از معمار بزرگ انقلاب اسلامی ، پایه گذار نظام جمهوری اسلامی ، پیر خردمند و رهبر حق جویان عالم ، حضرت امام خمینی (ره) و ره پویان راه او ، چه آنانی که روحشان در این قفس مادی ماندنی نبوده و به آسمان پرواز و به عرشیان پیوستند و چه آنانی که در کُره خاکی ادامه حیات داده و در راهشان ثابت قدم مانده و در خدمت به ملت سر افراز جوش و خروش مضاعفی پیدا می کنند ، یادی کرده و بر آنان درود و سلامی داشته باشیم .

 هم چنین باید از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله خامنه ای یادی نموده و از وی تقدیر و تشکر ویژه نمود . زیرا راه امام راحل را ادامه داده و در رهبریت خویش رضایت ملت را که رضایت خالق است ، تحصیل نموده است .

بر همه پدید آورندگان این نهضت و بر ره پویان راهشان درود می فرستم . درود . درود . درود .     


ارسال شده در توسط سید تقی واردی