سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

چیزی به هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران نمانده و کاندیداهای پُر تلاش  و ملت شریف ایران خود را برای حضور در این صحنه سیاسی و ملی و ایجاد حماسه ای به یاد ماندنی دیگر آماده می کنند ، تا از این طریق در سرنوشت سیاسی و حکومتی خویش مشارکت و دست ردی بر سینه بدخواهان و نا محرمان بزنند .

   

ملت ایران بسیار تیز بین ، حساس و دارای شعور بالای سیاسی  و مذهبی است و در تمام مراحل تاریخی و سیاسی کشور خویش هوشیار و بیدار است و جوانب امور را به دقت تحت نظر دارد . وقتی احساس کند که ابر قدرت های ظالم ، از جمله آمریکا و نفوذی های داخل کشور و تمام مواجب بگیرانشان دست به دست هم داده و در صدد دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند ، بیش  از پیش از خود حساسیت نشان داده و حضور خود در پای صندوق های رآی را لازم و واجب می شمرد .

در این رهگذر ، تلاش بلیغی به عمل آورده تا نقشه های بدخواهان و کینه توزان بد سگام را نقش بر آب کرده و بار دیگر آنان را مایوس کند و در این بین چه بسا افرادی که شناسنامه خود را در دسترس ندارند ولی مبالغ گزافی خرج می کنند تا شناسنامه و یا کارت ملی خویش را برای روز رآی گیری آماده نمایند .

در میان اقیانوس بیکران ملت متعهد ، شب پرستانی بی اراده و مزدور بیگانه نیز یافت می شوند که راه خود را از ملت جدا و به صفوف شیطانی دشمن می پیوند و مع الاسف از روی دانی و جهالت ،  خود را روشنفکر نیز می دانند و با تحلیل های آبکی و دیکته شده در تلاشند که از حضور مردم در این صحنه سرنوشت ساز جلوگیری کرده و نقش آنان را کم رنگ جلوه دهند . ولی تلاشی است بی ثمر و غیر کار ساز . این عده از نادانان کافی است  یکی دو روز باقی مانده را هم صبر کنند تا حماسه دیگر را ببینند . در آن زمان سیاهی رو ذغال خواهد نشست . 

شایسته است در این جا به فرازهایی از سخنان دُرَر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه اى  که روز گذشته در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهاى مختلف مردم سراسر کشور بیان نمودند توجه کنیم :

ملت هوشیار و مصمم ایران، با حضور پرشور و گسترده در این فریضه سیاسى - دینى، بار دیگر استکبار جهانى و بویژه آمریکا را ناامید و سرخورده خواهد کرد و با انتخاب نمایندگان اصلح، متدین، امین، معتقد به عدالت اجتماعى، متنفر از فساد، طرفدار حقوق محرومان، مدافع منافع ملى و داراى مرزبندى روشن با دشمن، مجلسى قدرتمند، پایبند به ارزش ها و مبانى اسلام و مفید براى کشور و ملت تشکیل خواهد داد.

معظم له در بخش دیگر فرمود :  کسانى که مدعى دموکراسى هستند به صراحت با دموکراسى و انتخابات در ایران دشمنى مى کنند چرا که مى دانند مردمسالاریِ نظام اسلامى زمینه ساز قدرت و پیشرفت ملت ایران است اما مردم آگاه و شجاع ایران، همچون همه رویدادهاى مهم پس از انقلاب، این بار نیز پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت مى کنند و نقشه هاى زورگویان بین المللى را «براى تضعیف نظام اسلامى و افزایش فشار به ایران»، خنثى خواهند کرد.


ارسال شده در توسط سید تقی واردی