سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

مدتی است که در منطقه پاراچنار در شمال غربی پاکستان و نزدیکی مرزهای افغانستان فاجعه ای بزرگ در حال وقوع است . گروه های جنایت کار و سفاک وابسته به گروه ضاله القاعده از آشفتگی و ضعف دولت محلی و مرکزی پاکستان و افغانستان سو استفاده کرده و در صدد تصفیه حساب مذهبی برآمدند  و می خواهند با گردآوری تمامی ناصبیان و طالبان و یزیدیان منطقه شیعیان پاراچنار را قلع و قمع و در پناه سکوت و تایید ضمنی آمریکا و اسرائیل نسل کشی نمایند و شیعیان را در آن منطقه از بین ببرند .

 

lgs1y35qsa9d14l7wxf.jpg

 این مزدوران آمریکا و منحرافان از شریعت و دین که مطرود تمامی مذاهب و طوایف اسلامی هستند ، با پول های سرشار به دست آمده از درآمدهای نفتی عربستان ، امارات و سایر کشورهای خلیج چند سالی است در افغانستان و پاکستان ترکتازی می کنند و آمریکا با گماشتن دولت های بی اراده و ضعیف در این دو کشور ، از این تروریست های خون ریز و قتال حمایت می کند و به بهانه مبارزه با تروریست ، در برابر مظلومان و ستم دیدگان جبهه می گیرد و صحنه را بر آنان تنگ تر می کند .

 ولی شیعیان از پیشوایان و امامان معصوم خویش آموخته اند که با صبر و مقاومت و ایستادگی و دلاوری می توانند دشمن را از پای در آورند . مقاومت حزب الله لبنان در برابر اسرائیل و آمریکا و پیروزی درخشان سیاسی و نظامی بر اسرائیل جنایت کار و گروه های وابسته در داخل لبنان ، الگوی مناسبی برای تمامی شیعیان مبارز دنیاست .

شیعیان پاراچنار بیش از ده ماست که متحمل شدیدترین حملات ناجوانمردانه گروه های وهابی هستند . گرو های طالبان ، ناصبی ها ، یزیدیان و مزدوران هندو مسلک با دریافت وجوهات ناچیز از سرکردگان القاعده و دشمنان دیرین تشیع و مکتب اهل بیت (ع) ، هر روز و شب اهالی بی پناه پاراچنار را با اسلحه های اهدایی آمریکا و انگلیس مورد هجوم قرار می دهند و به نام اسلام و مبارزه با شرک کودکان را در آغوش مادران می کشند و به نوامیس مسلمین بی احترامی کرده و مردان را از دم تیغ قتل عام می کنند و خانه ها و مزارع را به آتش می کشند و هرچه از آثار دینی و مذهبی به دیدشان برسد با خاک یکسان می کنند . دولت دست نشانده آمریکا که در باطن با آنان هم دست و هم رآی است ، هرگاه دشمنان و مهاجمان حمله می کنند سکوت می کند و هرگاه شیعیان از خود دفاع کنند به خشم آمده و با سرازیر کردن نیروها اقدام به دستگیری طرفین می کند . پیداست آنان که مهاجمند به راحتی می گریزند و آنانی که مدافعند می مانند و طبعا سربازان دولتی همین بی چارگان را دستگیر و روانه زندان و خانه هایشان را غارت می کنند .

این دردها و رنج ها را چه کسی باید پایان دهد ؟ آیا داد رسی برای این مظلومان نیست ؟ چرا زعما و بزرگان مذهبی ما در برابر چنین فاجعه مهم ساکتند و اعلام عمومی و سراسری حمایت از شیعیان نمی کنند ؟ چطور با کشته شدن تعدادی از سنی های عراق ( که معلوم نبود توسط چه کسانی کشته شده اند ) داد و فریاد و اعتراض جمعی علما و مسئولان کشورهای سنی نشین درآمده و نزدیک بود بر علیه شیعیان عراق اعلان جهاد عمومی نمایند ولی ما در برابر کشتار بی رحمانه شیعیان پاکستان بی تفاوت و یا حد اقل ساکت و راکت نشسته ایم و شاهد نسل کشی هم مذهبان خویش در همسایگی خود هستیم ! هیهات .هیهات !

گرچه اخبار و گزارشات حاکی از دفاع سرسخت شیعیان و پیروزی های آنان پس از برکناری دولت منحوس پرویز مشرف است ، ولی معلوم نیست که دولت بعدی چه رفتاری با شیعیان اعمال کند . نمی توان به افراد و دولت هایی که از سوی آمریکا در رآس حکومت قرار می گیرند اعتماد نمود.

45eufjepeatb2jx2uh0.jpg

تنها راه پیروزی شیعیان و رهایی یافتن آنان از دست ستمکاران و مهاجمان وهابی مسلک سازمان یافتن و قدرت پیدا کردن آنان تحت یک سازمان منسجم و سراسری همانند حزب الله لبنان است .

در این راستا ، اولاً به برادران شیعه خود در پاکستان توصیه و تاکید می کنم که اختلافات و چند دستگی را کنار گذاشته و با هم متحد شوند و رهبری شجاع و دلیر و متقی و کاردان برای خویش برگزینند .

 ثانیا روز به روز بر توانایی و قدرت خویش بیفزایند و به پیروزی های مقطعی و زودگذر دل خوش نکنند .

ثالثا متوجه دسیسه های آمریکا و اسرائیل باشند که آنان را به جنگ بین برادران شیعه و سنی نکشانند . زیرا پیروان اهل سنت برادران دینی ما هستند و نباید ظلم و ستم وهابی ها را به حساب آنان شمرد .ما باید با آنان اتحاد و اتفاق داشته باشیم . دشمنان ما نه اهل سنت ، بلکه وابستگان به آمریکا و انگلیس و اسرائیل هستند که فعلا در گروهای افراطی وهابی متبلورشدند .

از مراجع تقلید عظام و علما و صاحب نفوذان مکتب اهل بیت (ع) استدعا دارم از ظرفیت ها و توانایی های خویش استفاده کرده و از این مظلومان و محرومان دفاع و پشتیبانی کنند و یک حرکت سراسری و بین المللی در حمایت از آنان به راه بیندازند .

d958y0zvjuqtrhlqonz.jpg

درود سلام بر مبارزان و شهدای مظلوم شیعه در پاراچنار پاکستان .      

در پایان توجه شما را به این مقاله که در این آدرس است ارجاع می دهم : http://www.abna.ir/data.asp?id=113176&lang=1


ارسال شده در توسط سید تقی واردی