سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

مکتب تشیع  بعد از فراز و نشیب های تاریخی و مقاومت در برابر مخالفان و دشمنان خویش ، الحمد لله امروزه راه خویش را یافته و در حال گسترش به سراسر گیتی است . از دور ترین مناطق شرقی کُره زمین مانند اندونزی و فیلیپین تا دور ترین مناطق غربی مانند آمریکای شمالی و آمریکای لاتین گرفته تا شمالی ترین مناطق اروپا مانند فنلاند و نروژ تا جنوبی ترین مناطق قاره آفریقا مانند آفریقای جنوبی ، حق جویان عالم و انسان های پاک طینت و سلیم النفس استقبال فراوانی از این مکتب حیات بخش نموده و روی خوش به آن نشان دادند و در مقابل ، از ادیان تحریف شده و مذاهب ساختگی مانند وهابیت ضاله روی گردانده و دست رد بر سینه آن ها زدند .

35hle6v7z4py7eazofbk.jpg

این ماجرا استکبار جهانی و عوامل مزدور و پیروان مذاهب و مکاتب ساختگی آنان را رنج داده و آنان را  به واکنش های غیر منطقی و غیر انسانی وا داشته است.

متاسفانه یکی از اقدامات شیطانی آنان هک کردن سایت های مهم شیعه ، از جمله سایت های برخی از مراجع عظام تقلید می باشد که شب گذشته رخ داده است .

در این رابطه به خبری که سایت  http://shia-news.com ، منتشر نموده توجه نمایید :

به گزارش خبرنگار شیعه نیوز ، شب گذشته گروه هکر group-xp سرور آل البیت (ns1.al-shia.com و ns3.al-shia.com) را هک کردند . این گروه وهابی عرب زبان اماراتی ادعای از بین بردن تمامی سایتهای شیعیان (روافض) را دارند.
شایان ذکر است در بین این سایتها می توان به سایتهای مراجع معظم تقلید، همچون : ایت الله تبریزی (ره)، آیت الله سیستانی ، آیت الله مکارم شیرازی و موسسات فرهنگی ، مذهبی بسیاری را نام برد .
این جدی ترین حمله هکرهای وهابی به مهمترین سایتهای شیعی میباشد که در چند سال اخیر رخ داده است امیدواریم این هشداری برای مسؤلین مربوطه برای در نظر گرفتن تدابیر صحیح امنیتی سایتهای شیعی باشد !

در این ارتباط ، مواردی لازم به توضیح است که به طور گذرا اشاره می نمایم :

1-       وهابیون منحرف و ضاله این عمل را از پیروزی های خویش به حساب نیاورند . بلکه دلیل بر ضعف ، نا توانی ، بی منطقی و در واقع برای پاک کردن صورت مسئله است . زیرا آنان با تمام پشتیبانی های مالی و سیاسی که عربستان ، امارات و دیگر  دولت های ضد شیعه در اختیار آنان گذاشته و هزاران سایت و وبلاگ به راه انداختند ، نتوانستند جلوی پیشرفت روز افزون شیعه را بگیرند . این گونه اعمال دست و پا زدن های شخص غریق است .

2-       در حدود چهار ماه قبل یک شرکت هکر ایرانی بخاطر استفاده واژه مجعول " خلیج عربی " در برخی از سایت های مهم دولتی کشور های عربی حدود 100 سایت مهم آنان را هک کرد که هنوز برخی از آنان نتوانستند سایتشان را باز سازی کنند . به این خبر توجه کنید : در پروژه جدید گروه امنیتی آشیانه، حدود 100 سایت عربی که اکثرا سایت های مهم دولتی و سایت های دانشگاه ها و شرکت های عربی بودند توسط گروه امنیتی آشیانه هک و چهره تمامی این سایت ها به صفحه ای با نماد ایران و نماد خلیج فارس تغییر پیدا کرد. هدف از این کار محکوم کردن تغییر نام خلیج فارس و استفاده از اسم خلیج عربی در سایت های عربی بود.
در این پروژه به چهار سرور عربی نفوذ کرده و چهره سایت های مهمی از کشورهای بحرین، عربستان، امارات، عمان، عراق ... را که بر روی این سرورها قرار داشتند را با صفحه ای با نماد ایران و نام خلیج فارس تغییر دادند. در لیست این 100 سایت، سایت های مهمی چون سایت لیگ خلیج عرب، سایت وزارت آموزش عالی عراق، سایت اداره پلیس ابوظبی امارات،  سایت الخلیج امارات، سایت دانشگاه میادین عربستان، سایت هیئت مردم امارات، سایت شرکت گاز عمان  و ... به چشم می خورد که چهره برخی از این سایت های هک شده هنوز توسط مدیران آنها اصلاح نشده است. جهت مشاهده کلیه سایت های های هک و ثبت شده توسط آشیانه در Zone-h و همچنین میزان اهمیت هر حمله می توانید به این لینک مراجعه کنید.

تلاش مذبوحانه وهابیون در امارات متحده عربی ، بی شک در راستای انتقام جویی دشمنان نظام جمهوری اسلامی از صاحبان فکر و اندیشه است . اصولا چون سخن و کلام وهابیون در دنیا مشتری ندارد ، آنان یا با زور تفنگ و انفجار و کشتار بی گناهان و یا دست زدن به چنین اعمال ناپسندی در صدد رواج افکار پوسیده خود هستند . بی تردید با فروکش کردن پول های باد آورده نفتی و کاهش پشتیبانی های مالی از آنان ، حنایشان دیگر رنگی نخواهد داشت و آنان نیز به مانند تمام کف های روی آب مضمحل شده و به زباله دانی تاریخ می پیوندند.

3-     مسئولان و دست اندرکاران سایت اصلی آل البیت ( که میزبانی تمامی این سایت های هک شده را برعهده دارند ) باید در دادگاه بین المللی از این جنایت کاران و از پشتیبان آنان ، یعنی دولت نا مهربان امارات متحده عربی ( در واقع امریکایی ) شکایت کنند و تمام خسارت ها را از آنان بگیرند .

4-     هم چنین دست اندرکاران سایت اصلی آل البیت باید از میزبان اصلی خود تضمین های لازم را برای عدم تکرار چنین کارهایی در آینده بگیرند و الا به میزبان مطمئن تری مراجعه کنند .

5-     صاحبان سایت توجه داشته باشند که پایگاه خود را تنها در یک یا دو سایت منحصر نکنند . بلکه از میزبان های متعدد استفاده کنند و نشانی های متعددی داشته باشند به گونه ای که اگر برای یکی از آن ها مشکلی پیش آید ، از سایر سایت هایشان استفاده کنند .

6-     فنی کاران و بر نامه نویسان متعهد شیعی توجه کنند که خصم ما شمشیر را از جلو بسته و بنایش ادامه کارهای ناجوانمردانه است . پس باید در مقابلشان ایستاد و آنان را از کرده شان پشیمان نمود . بدین جهت تمام سایت های ضد شیعه و ضد ایرانی در دستور تخریب و نابودی قرار گیرد.

به امید روزی که مسلمانان از شر وهابیت و سرکردگانشان امریکا و اسرائیل رهایی یافته و دست وحدت و برادری در دست یکدیگر اندازند و در برابر دشمنان مشترک ، ید واحده قرار گیرند. اللهم عجل لولیک الفرج .   

 


ارسال شده در توسط سید تقی واردی