سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

دیروز 12 ربیع الاول ، به روایت مورخان اهل سنت ، سالروز ولادت پیامبر رحمت ، حضرت ختمی مرتب ، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم  بود . ولی بنا به روایت شیعه که برگرفته از گفتار و سخنان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می باشد ، میلاد فرخنده آن حضرت در 17 ربیع الاول بوده و بدین جهت جشن و سرور زاید الوصفی در سراسر میهن اسلامی ما برگزار می گردد.

چون رسول خدا (ص) فی نفسه رحمت و برکت بود ، باید سالروز تولدش نیز رحمت و برکت باشد و خدای ناکرده مایه اختلاف و تفرقه نباشد. به همین منظور پیر فرزانه انقلاب اسلامی و رهبر دور اندیش و روشن ضمیر جمهوری اسلامی ، حضرت امام خمینی ( ره ) از 12 تا 17 ربیع الاول را به عنوان « هفته وحدت » نام گذاری کرد تا عاملی برای به هم پیوستن مسلمانان عالم اعم از شیعیه و اهل سنت باشد و با تمسک به حبل الله المتین سیره و سنت آن پیامبر گرانمایه را راه و رسم زندگی خود قرار داده و از هرگونه تشتت و اختلاف و تفرقه اجتناب نمایند.

بی تردید این عمل خداپسندانه تاثیر بسزایی در همدلی و ایجاد محبت و در نتیجه وحدت عملی و گفتاری در میان پیروان دو مذهب بزرگ اسلام یعنی شیعه و اهل سنت داشته و دارد و هم اینک هواداران بی شماری در جهان پیدا کرده است .

ولیکن چنین فرایند حیات بخشی برای مسلمانان مایه نگرانی و اضطراب دشمنان اسلام و در راس آنان آمریکای جنایت کار و صهیونیست های سفاک و خونریز شده و آنان را به تکاپو انداخته است.

آمریکا و همدستانش تلاش زیادی به عمل آوردند تا مانع اتحاد فراگیر مسلمانان در سراسر جهان گردند و بدین منظور تمامی عوامل و مزدوران خود را در سراسر دنیا بر ضد تفکر وحدت اسلامی به کار گرفته و آنان را وارد میدان نمودند.

مهمترین و کاری ترین حربه دشمن برای جلوگیری از اتحاد مسلمانان ، ایجاد تفرقه و تشتت در میان آنان است . مسلمانان هوشیاری خویش را حفظ و کمتر در دام شیطان صفتان گرفتار می شوند ولی عده ای افراطی و مشکوک و بی هویت با پیروی ظاهری از مسلک وهابیت گوش به فرمان دشمنان اسلام داده و با نفی دیگر مسلمانان و تکفیر نمودنشان زمینه اختلاف و تفرقه را فراهم و آتش فتنه را روز به روز شعله ورتر می نمایند.

مع الاسف هر جا اطلاعات دینی مردم کمتر و بی سوادی و پایین بودن فرهنگ آنان بیشتر باشد ، فعالیت های شیطانی وهابی مسلکان بیشتر خواهدبود.به همین جهت می بینیم مردم بیدار ایران ، لبنان ، عراق و بحرین در دام آنان گرفتار نمی آیند ولی در مناطق قبایلی پاکستان ، کشمیر ، افغانستان و بربر مزاج های قبایلی عربستان و امارات مراکز فتنه و آشوب آنان شده و به هیچ ندای وحدت بخشی پاسخ مثبت نمی دهند و هر صبح که از خواب ابلیسی بیدار می شوند حکم قتل مسلمانانی را صادر و مکانی را منفجر و تعدادی را به خاک و خون می کشند.

همان گروه کثیف و بی انصافی که در هجوم اسرائیلی ها به سرزمین های اسلامی لبنان و فلسطین و قتل عام اهالی بی گناه غزه توسط صهیونیست ها سکوت پیشه کرده و با محکوم کرده مقاومت ، از اسرائیل خون آشام حمایت کردند. مطمئنا سرنوشت آنان با سرنوشت اسرائیل و اذناب آمریکا در منطقه گره خورده و انشاء الله همه آنان یک جا به دست مقاومت اسلامی نابود خواهند شد.

امیدوارم خدای بزرگ همه مسلمانان را به وظایفشان آگاه و آنان را از افتادن در دام شیطان و شیطان صفتان رهایی بخشد و هرچه بیشتر وحدت و همدلی آنان را مستحکمتر نماید. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فی فرج مولانا حجة بن الحسن (ع).


ارسال شده در توسط سید تقی واردی