سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب نوشت سید تقی واردی

بار دیگر دست استعمار گران و اشغالگران عراق به سردمداری آمریکای جنایت کار و صهیونیست های خون آشام از آستین گروه های افراطی و وهابیان ضاله مضله بیرون آمده و زایران کوی حسینی را به خاک و خون کشیده است.

هرگاه آمریکای فریب کار برای تداوم اشغالگری خویش در عراق با اعتراض مردمی و چالش های جدی مواجه و مجبور به گفت و گو و تصمیم گیری در باره عقب نشینی و رفع اشغال می گردد ، صهیونیست ها و عوامل استکبار دست به کار می شوند و گدا و گرسنه های وهابی مسلک را اجیر و با اغوائاتی آنان را به خراب کاری ، ترور ، انفجار و کشتار مردم بی گناه وا می دارند و از این طریق آتش جنگ فرقه ای و مذهبی را در منطقه شعله ور می کنند و هرچه از سوی شیعیان و سایر مسلمانان دلسوز صدای وحدت و ندای اتحاد و یکپارچگی برخیزد پاسخ مثبتی از سوی خشونت طلبان داده نمی شود. البته از آنان انتظاری نیست زیرا که از خود اختیاری نداشته تا بتوانند تصمیم عاقلانه ای بگیرند و تنها اربابانشان باید برایشان تعیین تکلیف کرده تا آنان غلام وار اجرا کنند.

امروز وهابی مسلکان بی ایمان در عراق ، پاکستان و افغانستان به فرمان اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود دست به کشتار وسیع مسلمانان و شیعیان بی پناه می زنند و کشتن آنان را برای خود مباح و افتخار می پندارند .در حالی که نمی دانند از سوی اربابانشان دارند بازی می خورند و هدف چیز دیگری است.

این در حالی است که در خود کشورهای عربی چون عربستان ، کویت ، بحرین و امارات شیعیان زیادی زندگی می کنند و مورد هجوم وهابی مسلکان نیستند و علتش آن است که استکبار نمی خواهد کشورهای وابسته به خودش دچار آشوب و فتنه شوند . زیرا این کشورها به ساز آنان می رقصند. آمریکا از قدرت گرفتن اسلام واقعی وحشت دارد و به همین جهت نمی گذارد کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران به قدرت مردمی ایران بپیوندند و جبهه بزرگ ضد استعماری را تشکیل دهند و لذا گروه های افراطی ( مانند طالبان ، القاعده ، الصحوه ، سپاه صحابه و امثال ذالک ) را مامور تنش و درگیری بین مسلمانان ساکن کشورهای همجوار ایران کرده است. آنان چون عٌرضه جنگ و تقابل با جمهوری اسلامی را ندارند ، عقده خود را بر سر مردم عادی و بی پناه و راکبین اتوبوس ها خالی می کنند و آن را برای خود افتخار می دانند. در حالی که اگر چنین اعمالی افتخار و ارزش انسانی داشت هر روز ده ها هزار تن از این سک مسلکان به دست شیعیان مبارز و قهرمان کشته و به جهنم فرستاده می شدند . این دقیقا خواسته آمریکا است و شیعیان و مسلمانان ایران چون می دانند که چنین کارهایی دام شیطانی است ، بدین جهت در این قضایا با تدبیر و خویشتن داری وارد شده وحلم و صبر پیشه می کنند.

به هر تقدیر تعداد زیادی از شیعیان و زایران اباعبد الله الحسین (ع) در شهرهای دیاله و کاظمین عراق به توسط عملیات انتحاری و انفجاری منافقان و دشمنان خدا و رسول خدا (ص) و اعدا عدو اهل بیت (ع) به شعادت رسیدند و قلب پاک حضرت حجت بن الحسن (ع) و عموم محبان اهل بیت (ع) را داغدار کرده اند . ضمن تسلیت این مصیبت جانسوز ، توجه شما عزیزان را به اطلاعیه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای جلب می کنم :  

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه مصیبت بار  تروریستی در عراق و شهادت مظلومانه زائران حسینی و راهیان حرم دوست، دلهایی را غمزده و عزادار کرد که به عشق خاندان پیامبر می تپد و سعادت و فلاح را در پیروی از محمد و آل محمد صلی الله علیه و علیهم می داند.

روسیاهانی که دست به خون این مظلومان آغشته و مرتکب این جنایت بزرگ شده اند،  بدانند که رضایت شیاطین انس و جن را بر خشنودی اولیاء الهی ترجیح داده و خود را در آتش قهر و خشم خدای عزیز و قهار افکنده اند، و ان جهنم لمحیطة  بالکافرین.

دست های پلید و مغزهای شریری که این تروریسم کور و بی مهار را در عراق بنیان نهاده اند نیز بدانند که آتش به دامان خود آنان خواهد گرفت و مانند برخی دیگر از کشورهای اسلامی، نیت شوم آنان بیش از همه، گلوی خودشان را خواهد فشرد.

متهم اصلی در این جنایت و نظائر آن، نیروهای امنیتی و نظامی آمریکایند که به بهانه مقابله با تروریسم، کشوری اسلامی را ستمگرانه اشغال کرده و دهها هزار انسان را در آن به خاک و خون کشیده و روز به روز ناامنی را در آن افزایش داده اند.

رشد علف های هرزه و زهرآگین تروریسم در عراق، بی گمان در سیاهه جنایات آمریکا نوشته می شود و دستگاه های اطلاعاتی آمریکایی و اسرائیلی نخستین متهمان آنند.

انتظار ما از دولت عراق آن است که با این جنایات به مقابله ای جدی برخیزد و امنیت زائران عتبات عالیات را به طور کامل تامین کند.

کشتگان این حادثه، شهیدان زیارت بارگاه حسینی اند و پاداش آنان نزد خدای عزیز و رحیم است ان شاء الله، ولی دل های بازماندگان و دوستداران، مالامال از غم است. اینجانب به همه داغداران این حادثه به ویژه خانواده ها و بازماندگان عرض تسلیت می کنم و شفای مجروحان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سیدعلی خامنه ای

 

 


ارسال شده در توسط سید تقی واردی